Hop til indhold

Aimee - VIP Glamour Discreet Companion Vejle

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/308171

Er der nogen der kender noget til pigen i ovenstående annonce. Kan ikke rigtig finde noget på annoncenummeret selv om det er en gl. profil men søger man efter Aimee kan man finde nogle ældre anmeldelser fra bl a Viby - kunne det være den samme? 

eller er der nogen der har besøgt hende her i Vejle og kan berette om det. 

På forhånd tak 

Skrevet

Nej det ikke den samme hende her er brunette og ja det var ikke noget så jeg gik igen, hun var lige gammel nok.

Jeg ville hvis jeg var dig kigget en ekstra gang og finde noget andet der er masse andre i Vejle.

Thomas.

Redigeret af thomas_69
Manglet noget mere info og svar.

Skrevet

Hello there, 

As reply to first post - yes it’s me, long time no see. 

To the second post - I think is fake, either bored lady or something else. Freshly made account just to spread disinformation.

I would kindly ask for confirming date and time of meeting. Maybe screen of conversation would be good as I only use SMS and what’s up contact method - no calls. 

So far all the lovely people I have met said and texted that we will meet again, soon.

wish you all have lovely weekend,

Aimee x 

Skrevet

Jeg kan bekræfte det er den skønne vidunderlige Aimee…., gensynet var fantastisk og hun er lige så sød, smuk og fræk som dengang :-)

Kan kun igen, som dengang, sige Wow …., sådanne piger er der virkelig langt i mellem…..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.