Hop til indhold

Mobilhome Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej Apollodrengen det er ret nyt her i østjylland jeg har prøvet det med Agnes i flensborg billigt og okey, knep og blæs og kys for 400kr det er billigt, :-P

hvis du søger på Inga så er her nogle anmeldelser, personligt syntes jeg det er en ok oplevelse til ikke ret mange penge af typisk nogle smukke østpiger.

M.V.H Knaldehunden

Skrevet
  • Author

Hej Apollodrengen det er ret nyt her i østjylland jeg har prøvet det med Agnes i flensborg billigt og okey, knep og blæs og kys for 400kr det er billigt, :-P

hvis du søger på Inga så er her nogle anmeldelser, personligt syntes jeg det er en ok oplevelse til ikke ret mange penge af typisk nogle smukke østpiger.

M.V.H Knaldehunden

Tak for svar. Jeg har læst anmeldelsen af Inga og den var jo ikke så god... Men da det er en ny pige ville jeg lige høre om der er nogen som kender hende der er der nu. Er der i øvrigt nogen der kan give et hint om det er Aarhus Nord eller syd eller hvor de holder til?

Skrevet

Nogen der ved hvor i Århus de holder til i det mobilehome?

Skrevet

Marselisborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.