Hop til indhold

Samantha fra Venezuela

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/410858

Puha drenge.. så er vi her igen. 
stadig et stort smil, efter lige at have forladt Samantha i Aalborg. Jeg har efterhånden fået en type, små latinske kvinder med store former,  og jeg må indrømme den her chokolade dråbe, bestemt ikke skuffede. 
Da der ikke var megen anmeldes af hende, tænkte jeg at jeg måtte tag en chance. 
og wow! Jeg blev mødt af det største hvide smil, langt sort hår og flotte store karamel øjne, cirka 160 cm høj kun iført en silke natkjole, flotte store bryster. Men ja blev taget pænt i hånden og ført ind på et værelse og julen kom tilladt i år. Den numse / ballon der stride ud under natkjolen, kan gøre en hver mand vild. 
Hun lægger mig ned i sengen og begynder nu på det varmeste blowjob imens hendes hænder køre rundt på ens krop. Efter en 10 min spurgte hun  om doggy? Hvor jeg bare tænkte pis (haha) jeg ville jo gerne prøve alle stillinger med hende og jeg vidste at jeg ikke ville kunne holde længe i doggy. Men jaja vi går igang i doggy i 5-10 min men den lille talje og de store baller var for meget, så måtte flere gange pause for ikke at komme for hurtigt. 
derefter over i missionær og ( Jesus ) pigen er smidig ;)… ( det skal I prøve ). 
hun siger ikke av :p. 

Men ja noget missionær og derefter hende ovenpå hvor det var meget tydligt hun gerne bare ville kneppes igennem og mærke mit tempo, hvilket hun så fik lov til, 280 km/t med en hånd på hver balle måtte jeg nu kaste håndklædet i ringen og fyre kanoen af. 
jeg fik et lille frækt smil og et slik på næsen. 
vi snakkede lidt bagefter, da vi begge er unge på samme alder og fra Sydamerika. 
hun smutter fra Aalborg mandag, så drenge skynd jer. 

hvor end hun smutter videre hen, vær sød ved hende. Hun er bestemt et besøg værd. 
skal også forbi lidt mere inden mandag. 
Jeg drøjer af herfra. De herre 

Skrevet

Tror hun/de øvrige i slænget turnerer rundt mellem Aalborg, Viby, Herning osv. - de har alle mere eller mindre samme tekst på deres annoncer:

French kisses: +200 DKK 
Mutual touch: +200 DKK 
Prostate massage +200 DKK 
Deep throat +200 DKK
Finish on my face +200 DKK
Lick my ass +100 DKK
Shower with me +100 DKK

Som regel nogle flotte tøser med lidt kunstigt fyld om numsen, dårligt engelsk men fin service.

Godt du havde en god oplevelse :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.