Hop til indhold

Melinda vejle super oplevelse

Featured Replies

Skrevet

BACK IN ESBJERG C. 6700. 6 DAYSSWEETSEXYMELINDAI ACCEPT CASH DKK/EUROOR REVOLUTGOOD REVIEWSREAL GFEQUALITY SERVICE - Annoncelight

jeg havde fornøjelsen at besøge og Melinda i vejle i sidste uge , wauu en lækker oplevelse

hun åbner døren og jeg tækker wauu en lækker kvinde, hun står der nærmest halvnøgen kun iført i miniskørt og hvis top

Melinda hun er bare toplækker og smuk og vandvittig sød 

sex og BJ. virkelig lækkert 

Hun  har en charme som nærmest smelter mig 

Skrevet

Jeg var lige forbi til en besøg her i Esbjerg. Samme sted som sidst jeg besøgte hende. 
Samme positive oplevelse som TS. 
dejligt med en pige som bruger egne billeder. Dog med anden frisure :)

Hun er lige som jeg ønsker ung, slank og sød :)

Skrevet

Enig. Har haft meget dejlig sjov med Melinda. Kan anbefale at tilkøbe anal og cum on face :wub:

Bliver godt at få hende tilbage til Aarhus.

Redigeret af Hering

Skrevet

Jeg havde også en dejlig time med hende sidste søndag i Vejle. Hun var rigtig i hopla og gav også denne gang en fræk oplevelse. Man vender tilbage til hende fordi man kan regne med en god oplevelse hver gang. Hun giver fuld ud og man får fuld tid af den tid man har bestilt.
Altid god service når man behandler hende godt <3 

Hun er altid med på at tilfredsstille ens lyster og denne gang kunne hun ikke få nok, da hun mente jeg var ved at falde lidt af på denne i forhold til tidligere besøg. Så jeg må oppe mig til næste gang :wub:

• 1 month later...
Skrevet

Hejsa

Ny bruger her som kraftigt overvejer og tage forbi Melinda som sin førstegangs købe hygge.

Har et spørgsmål, kan godt ske det er indlysende men vil forhøre mig om det hun gør forgår med eller uden kondom, og hvis man ønsker uden hvad det så vil koste af ekstra?

evt. skriv en dm :)  Tak for svar på forhånd.

Skrevet
KenderTypen skrev, for 7 minutter siden:

Hejsa

Ny bruger her som kraftigt overvejer og tage forbi Melinda som sin førstegangs købe hygge.

Har et spørgsmål, kan godt ske det er indlysende men vil forhøre mig om det hun gør forgår med eller uden kondom, og hvis man ønsker uden hvad det så vil koste af ekstra?

evt. skriv en dm :)  Tak for svar på forhånd.

Hun er en super sød pige, og tilbyder meget - jeg har besøgt hende + 25 gange, og er aldrig blevet skuffet

skriv til hende, så får du en pris på alt det du vil 

vi glæder os til at læse din anmeldelse 

Skrevet

@KenderTypen

Som @fræk6 skriver så send hende en besked og fortæl hvad du ønsker og gerne også det er din første gang så du måske vil være lidt nervøs. 
Melinda har retvisende billeder på sin profil dog med andet hårstil og en næppe synlig bøjle, så du kan se hvad du møder i døren. 
Jeg har mødt hende nogle gange og jeg er aldrig blevet skuffet. Hun er sød og venlig giver en dejlig GFE som jeg godt kan lide det. 
Jeg tænker hun er et godt valg som første gangs oplevelse. 
Lad os høre hvordan det går :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.