Hop til indhold

"WOW" kvinden Candy...

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl#profile-prices&gid=1&pid=1

Nu har jeg bare ét eller andet med Rahel og er begyndt at bruge hende som målestok i alle henseender. Oversat, det er svært at overgå hende, både hvad kropsligt, personligt og det seksuelle. Men nysgerrig som jeg er som person, valgte jeg stadig at gå et andet sted for at prøve lykken.

Mit valg faldt på Candy efter jeg havde læst et utal af kun positive anmeldelser. Og WAUW må jeg bare sige, og HOLD KÆFT hun er bare lækker, det er jo helt sindssygt. Og ud over hendes ekstrem lækkerhed, er hun også en lille fræk humørbombe.

Selv om hun er så lækker som den mest uopnåelige kvinde, så er hun stadig super naturlig, sød og smilende samt lige til. Om hun ligner hende på billederne - hun er bedre live - hun skal bare opleves.

Hun er en lille, delikat sprød kvinde - alt er faktisk småt på hende, fra hendes højde, talje, den fantastiske lille perfekte fisse og klitoris. samt røv. Det eneste store på hende, er hendes store bryster, som sjovt nok passer perfekt på den bette krop.

Nåh, agten må jo ikke glemmes..

Jeg fik adressen oplyst over whatsapp, hvor kommunikationen var forgået via. sjovt nok, da startede med at bruge whatsapp, havde jeg aldrig nogensinde troet jeg skulle bruge den så meget som jeg har gjort på det sidste.

Adressen var et sted på Frederiksberg, i en lækker lejlighed faktisk. Der er åbenbart en anden kvinde i lejligheden også, ved ikke hvem det er, men kunne da være sjovt at prøve begge på samme tid - hvis dette er en mulighed selvfølgelig?

Jeg blev buzzet ind og blev modtaget med et smil, kys og et kram - første hånds indtrykket var til UG. Vi gik ind på hendes værelse, hvor jeg smed tøjet. Jeg blev spurgt om jeg ville tage et bad, hvilket jeg gerne ville og hoppede derud.

Ud af badet, stod hun der i hende smilende personlighed. Jeg blev ført ned på sengen, hvor hun pænt gik igang med min pik - og hun suttede som en drøm, lige som alle de andre havde skrevet om.

Efter et stykke tid med sutten, spurgte jeg om jeg måtte slikke hende, og VUPTI havde hun lagt sig på ryggen og spredt sine ben, hvor hendes perfekt fisse kom til sin ret. Jeg startede med at slikke hende mens jeg legede med hendes fisse med mine fingre - hun blev lynhurtigt våd - og kom ret hurtigt.

Hun kom til sig selv, op for at få fat på et kondom og op på min pik, som hun bare red som en professionel - det at have så lækker en kvinde ridende på sin pik, kan bare noget. Hun havde øjenkontakt og var nærværende og ekstrem fræk og flot.

Jeg spurgte efter et stykke tid om jeg måtte tage hende bagfra, hun var ikke lang. Tid til at stille sig om på alle fire, hvor den mest perfekte røv kom til syne. Hun tog min pik og førte den ind i hendes våde fisse og jeg begyndte at kneppe hende hårdere og hårdere, som hun godt kunne lide. Jeg stønne selv som en gal, nok mere mit utrolig dårlige kondital - så jeg spurgte om jeg ikke lige kunne slikke hende igen - nok mest selv for lige at få pusten. Så lagde hun sig ned igen på ryggen og kom igen. Kom hun så..? Der hvor jeg var, kom hun, for hun krampede helt enormt og trak sig væk da jeg slikkede videre på hendes klit som nu var ret følsom.

Jeg kiggede på mit ur og kunne se tiden var ved at være gået, så jeg lagde mig ned og hun spurgte hvordan jeg kunne tænke mig at komme. Jeg kunne have kommet på hendes fantastiske bryster, men valgte at ligge mig ned så hun kunne give mig et handjob.

Bim bam og BUM og jeg kom, jeg var virkelig liderlig, så der kom en del. Hun forsøgte at tørre mit sperm af mig med en vådserviet, men måtte opgive da der var meget denne gang. Derfor gik jeg så ud i badet og fik rengjort mig.

Jeg kom ind og hun stod bare der og smilede af mig og spurgte om jeg kunne lide det - sindssygt meget sagde jeg og spurgte hvornår hun skulle hjem og hvor hun egentlig kom fra. Hun kom fra Rumænien og hun skal desværre hjem igen morgen, lørdag, MEN, ville komme til DK igen.

Jeg tænker jeg må da være én af de første som får besøgt hende når hun betræder Danmark igen med hendes perfekte personlighed og smukke ydre.

Redigeret af Mrxxxscor

Skrevet
Little Candy skrev, for 11 timer siden:

<3thank u dear !!! 

Send a PM, when you want to say thank you!

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 56 minutter siden:

Var de ægte?

Det er silikone.

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 2 timer siden:

Det er silikone.

Og super lækre :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.