Hop til indhold

Ikke god oplevelse i Brønderslev

Featured Replies

Skrevet

Skrev frem og tilbage med Sara, og blev enige om 60 minutter uden gummi, hun ville ikke have jeg kom oppe I hende, fair nok, så kørte mod Brønderslev. 

Nemt at finde, god parkering det var så det eneste positive, kom op ad trappen og blev lukket ind, Sara fik de 2500 og spurgte om jeg ville i bad, smed tøjet og under bruseren, hun kom og hjalp med at vaske pikken, som det var en gryde der var kogt på.

Ind i sengen og lidt blow, hun lagde sig på ryggen og sagde jeg måtte kneppe hende, fik pikken op i hende mens hun havde travlt med at anligge en dug af våd servietter på maven jeg skulle komme på, lidt kedeligt og bestemt ikke noget man blev mere liderlig af, men efter lidt tid kom jeg, træk mig ud som aftalt og fik pikken tørret af, på med tøjet og ud af døren efter 20 minutter,  på trappen mødte jeg næste kunde.

https://annoncelight.dk/showad/398921

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.