Hop til indhold

God datingside

Featured Replies

Skrevet

jeg tænker at trække mig fra denne verden og i stedet finde en kæreste, er der nogen som kan anbefale en god datingside, hvor man kan møde en kvinde på omkring de 50 ?

Skrevet

Hvis jeg var dig ville jeg droppe datingsider og i stedet møde andre singler der hvor de er.

Jeg mødte min kone i Singlerock - det kan bestemt godt anbefales - de har aktiviteter i hele landet.

Tag ud og vær social i stedet :)

Held og lykke!

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 8 minutter siden:

Hvis jeg var dig ville jeg droppe datingsider og i stedet møde andre singler der hvor de er.

Jeg mødte min kone i Singlerock - det kan bestemt godt anbefales - de har aktiviteter i hele landet.

Tag ud og vær social i stedet :)

Held og lykke!

tak for et godt tip :), vil være fint at komme ud et sted, hvor der ikke er overvægt af par .......

Vil nu stadig gerne have anbefalet en eller to gode datingsider :)

Skrevet
Skrevet

I den aldersgruppe du er i, så ville jeg nok bruge Facebook-Dating. De gamle datingsider som single.dk - dating.dk osv. Er døde. Og Tinder, Badoo, Smitten, Hinge og Happn er måske mest for yngre mennesker imo, der er dog mange i den aldersgruppe du er i på de nævnte sider, men ved ikke hvor seriøse de er god jagt. 

Plus så er FB dating gratis, kontra alle de andre nævnte som koster et par hundrede kroner, hvis ikke du vil have begrænsninger på.

Redigeret af Crabman

Skrevet
En gang til skrev, for 10 timer siden:

jeg tænker at trække mig fra denne verden og i stedet finde en kæreste, er der nogen som kan anbefale en god datingside, hvor man kan møde en kvinde på omkring de 50 ?

Det kan jeg godt forstå :) 

https://www.top7datingsider.dk/lp1~Dating_Sider~Serio1se_Dating_Sider_yyyy_til_kra2vende_singler/

Synes jeg har mødt med nogle seriøse gentlemen  herinde <3

https://dating.partnermedniveau.dk/xikfd6/992115/

https://www.50sdating.dk/dlpm/cws-d50-dk-

Skrevet

Hej.

Jeg kender ikke personligt til dating-sider for folk i din aldersgruppe, udover de gængse som er for alle.

Når det så er sagt, kan jeg fortælle at min bedstemor for få år siden bevægede sig ud i dating for ældre, efter hun var blevet enke. Hun er godt nok lige en generation ældre end dig. Det lykkedes for hende at finde en ny partner, men inden da har hun været udsat for utallige forsøg på at scamme hende fra sine penge. Det virker som om at der sidder en stor gruppe scammere der bare venter på nye ofre og som specifikt husere på datingsider for ældre. 

Det er ikke sagt for at skræmme dig fra idéen på nogen måde. Blot en advarsel om ikke at falde i fælden. Held og lykke med datingen. 

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 1 time siden:

Det lykkedes for hende at finde en ny partner, men inden da har hun været udsat for utallige forsøg på at scamme hende fra sine penge

Har også hørt om det, men de fleste folk som stod i den situation mødtes hinanden via FB, hvor der var matchning af lignende sager  -  og tror på det er pålidelig stadig kan ske. Tror bare man skal bare lade være med at overføre penge til en man kun har mødt i en kort periode <3

Skrevet
Mook skrev, for 1 minut siden:

Har også hørt om det, men de fleste folk som stod i den situation mødtes hinanden via FB, hvor der var matchning af lignende sager  -  og tror på det er pålidelig stadig kan ske. Tror bare man skal bare lade være med at overføre penge til en man kun har mødt i en kort periode <3

Det var heller ikke på nogen måde et forsøg på at skræmme nogen væk fra dating-markedet, blot en velment advarsel. Du har helt ret i at man skal lade være med at overføre penge.

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 11 timer siden:

Synes jeg har mødt med nogle seriøse gentlemen  herinde <3

Nu var min første tanke ikke at søge seriøse gentlemen ;)

Tak for forslag <3

Skrevet
  • Author

tak for jeres gode forslag , jeg vil prøve facebook på et tidspunkt og måske en af dem der koster lidt til en start :)

tænker det nok skal lykkes for mig - holder også muligheden åben for at møde en uden om internettet :)

Skrevet
En gang til skrev, for 1 time siden:

Nu var min første tanke ikke at søge seriøse gentlemen ;)

Tak for forslag <3

I know, men der søger jeg :) 

På denne hjemmeside( Partnermedniveau) kan du jo søge en eller flere kærlig, sød og ærlig kvinde hvis du i øjeblikket leder efter en seriøs kærlighed. <3

Skrevet

@En gang til

Jeg vil så osse bakke SingleRock café op, som en mulighed.
De par gange, jeg - teknisk set - scorede (for maaaaange år siden), var i singleklubber / singleevents
Jeg opgav selv SRC - men det var fordi den afdeling jeg brugte lå for langt væk ..
Man skal helst være med til andet end lige festerne, for at få 'foden indenfor' er min erfaring ... 

Netdating dengang - omkring '00 - var ikke godt.
Jeg havde nogle få kontakterm  men nåede aldrig et møde.
Det er meget bedre i dag, har lige læst at de fleste par efterhånden mødes online .. 
Tit og ofte, tror jeg, i grupper, f. eks. på Facebook, der slet ikke handler om dating ... 

Mook skrev, for 1 time siden:

hvis du i øjeblikket leder efter en seriøs kærlighed

Men hvad er seriøs kærlighed?
Jeg kan, af flere forskellige grunde, ikke 'levere' den ægte kærlighed, de fleste kvinder søger.
Det er nok oplagt, at man forventer det som ung.
Men når man bliver ældre, er der ofte følelser og forpligtelser på kryds og tværs, der gør, at man må finde ud aaf hvad kærlighed er, på nye måder.

Det var blot en sidebemærkning.

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Men hvad er seriøs kærlighed?

Jeg vil mene, at det er en særlig følelse, hvor man føler sig trygt ved hinanden - og hvor ordet er jo indebærer både åbenhed og ærlighed, hvilket ordet netop er relevant - der er ingen universalløsning på en forklaring, det er jo der er noget man søger hver sin mening. 

Skrevet
sneræven skrev, for 1 time siden:

Men når man bliver ældre, er der ofte følelser og forpligtelser på kryds og tværs, der gør, at man må finde ud aaf hvad kærlighed er, på nye måder.

Derfor en forelskelse og en ægte kærlighed er to forskellige ting. 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 9 timer siden:

@En gang til

Jeg vil så osse bakke SingleRock café op, som en mulighed.
De par gange, jeg - teknisk set - scorede (for maaaaange år siden), var i singleklubber / singleevents
Jeg opgav selv SRC - men det var fordi den afdeling jeg brugte lå for langt væk ..
Man skal helst være med til andet end lige festerne, for at få 'foden indenfor' er min erfaring ... 

Jeg tror det med at mødes i et interessefællesskab , min umiddelbare fornemmelse er også at det kræver at få foden indenfor - blive del af et ofte etableret fællesskab , har en fornemmelse af at nogen lever i singlefællesskaberne - og at det sikkert også kan noget godt :)

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 11 timer siden:

I know, men der søger jeg :) 

På denne hjemmeside( Partnermedniveau) kan du jo søge en eller flere kærlig, sød og ærlig kvinde hvis du i øjeblikket leder efter en seriøs kærlighed. <3

så må jeg på partnermedniveau og søge efter :) :) ??? dig ;)

Skrevet

Husk der hvor man finder sin partner, er som regel et sted partneren kommer. Havde en kvindelig nabo, som med jævne mellemrum fandt en ny kæreste på den lokale bodega, og efter et stykke tid blev hun træt af at partneren gik på bodega, min kommentar til hende var bare “hvor fandt du ham” ?

find ham i badminton klubben og der er en stor sandsynlighed for at han spiller eller interesser sig for badminton osv. så Overvej at opsøge steder hvor du kan se dig selv, eller som et minimum din kommende partner. Så skal du bare finde ud af om det er til fodbold, spejder, den lokale kirke, kor sang, koncerter, værtshuset mm.

hvis der ikke lige er en single til kor sang, så er der store muligheder for at nogen af dem der går der kender en single, og gerne vil lege kirsten giftekniv. Et af de steder det er mest udbredt er i Thai miljøet, hvis du er single og snakker sammen med en Thai og snakker om at du søger efter en partner, så er det næsten 100% at hun kender en som leder efter en sød mand, bare lige husk at bruge det øverste hoved.

Redigeret af Den nye grydeske

Skrevet
En gang til skrev, for 6 timer siden:

så må jeg på partnermedniveau og søge efter :) :) ??? dig ;)

Nej, det behøver du ikke. (Jeg er jo lige her :D)

Du skal blot udfylde en personligshedtest på over 200 spørgsmål, og når du er medlem kommer der flere forskellige kvinder op på din skærm, hvor de er lige præcis på din niveau <3

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 5 timer siden:

hvis du er single og snakker sammen med en Thai og snakker om at du søger efter en partner, så er det næsten 100% at hun kender en som leder efter en sød mand, bare lige husk at bruge det øverste hoved.

Nope:D jeg kender ingen af Thai kvinder, som leder efter en sød mand. 
Dem jeg kender er allesammen gift  med deres mænd <3

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 6 timer siden:

snakker sammen med en Thai og snakker om at du søger efter en partner, så er det næsten 100% at hun kender en som leder efter en sød mand, bare lige husk at bruge det øverste hoved.

Og at hun bor i Thailand :P

Skrevet
  • Author
Den nye grydeske skrev, for 8 timer siden:

hvis der ikke lige er en single til kor sang, så er der store muligheder for at nogen af dem der går der kender en single, og gerne vil lege kirsten giftekniv. Et af de steder det er mest udbredt er i Thai miljøet, hvis du er single og snakker sammen med en Thai og snakker om at du søger efter en partner, så er det næsten 100% at hun kender en som leder efter en sød mand, bare lige husk at bruge det øverste hoved.

ja eller hun selv er single :)

og ja gør noget du er glad for - godt sted at træffes - så det gør jeg også :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.