Hop til indhold

Bedste blow?

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved hvem der giver det bedste deepthroat i Aalborg? Og er der nogen der har prøvet hende ?

https://annoncelight.dk/showad/413370

Skrevet
Mikehd3212 skrev, 1 time siden:

Nogen der ved hvem der giver det bedste deepthroat i Aalborg? Og er der nogen der har prøvet hende ?

https://annoncelight.dk/showad/413370

Hende har jeg prøvet da hun var i Middelfart sød pige som nok ved hvordan man gør en mand glad

Skrevet
  • Author
Brian50 skrev, for 2 timer siden:

Hende har jeg prøvet da hun var i Middelfart sød pige som nok ved hvordan man gør en mand glad

Kan du beskrive hendes blow/deepthroat, mange påstår de kan dp, men det godt nok ik alle der kan

Skrevet
Mikehd3212 skrev, for 6 timer siden:

Kan du beskrive hendes blow/deepthroat, mange påstår de kan dp, men det godt nok ik alle der kan

Jamen hvad er det du præcis vil vide ? Min pik er vel 14—15 cm om den havde hun ihvertfald ingen problemer med at tage helt ind

Og var hun lidt tættere på mig ville jeg ihvertfald gerne møde hende igen så kom du bare afsted

Skrevet
  • Author
Brian50 skrev, den 1.11.2024 at 05:49:

Jamen hvad er det du præcis vil vide ? Min pik er vel 14—15 cm om den havde hun ihvertfald ingen problemer med at tage helt ind

Og var hun lidt tættere på mig ville jeg ihvertfald gerne møde hende igen så kom du bare afsted

Jamen, ville egenligt høre, hvordan det var. Er der meget spyt, spytter hun på den, tager hun klungerne med? Bare generelt det hele, hvis du har lyst til det

Redigeret af Mikehd3212

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.