Hop til indhold

Emma Viby

Featured Replies

Skrevet

Emma

fik besøg af mig. Nem kontakt Per SMS. Kendt sted i Viby J, en gammel bygning som nok snart rives ned. Diskret gratis parkering, så forbi nogle håndværkere der virker uinteresseret.

Stuelejligheden er ren og pæn, tror, at der bor en anden pige i det værelse jeg ikke så.

Emma er pigen på billederne, ung og med et sødt smil. Jeg tænder lidt på gingers og det er hun. Alderen på 24 passer nok cirka. Hun er meget serviceminded. Aftalte 1300 f 45 min med øko blow, Hun kysser godt og hun giver et godt blow.

Fik lov at smage på hende og hun smager godt. Glatbarberet. Store læber, mums. Vi fik en god tid sammen hun er afslappet og rolig. Tror at hun nød det også, det virkede ægte.

Hun er en intelligent pige. Med universitetsuddannelse. Fejlfrit engelsk, fransk og tysk, så havde jeg ikke flere sprog at afprøve.

Sød og tilbyder massage til sidst. Fordi der var tid tilbage. Hende vil jeg bestemt besøge igen. Hun rejser til Aalborg efter weekenden, desværre.

Pas godt på hende.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu står der, hun hedder Monika. Er det de samme billeder, eller er annoncen blevet overført til en ny pige?

• 2 weeks later...
Skrevet
BrandMand09 skrev, den 10.11.2024 at 13:20:

Nu står der, hun hedder Monika. Er det de samme billeder, eller er annoncen blevet overført til en ny pige?

Det skulle gerne være en ny pige. Jeg husker med Emma, så var det en anden pige på billederne. 

Hende her Monika ser virkelig fræk ud, ærgerligt man ikke kan se hendes ansigt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.