Hop til indhold

Erfaringer med Dansk Teen Look Babe Catrine / Line?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kigger lidt på disse to annoncer, som tilsyneladende deler nummer.

Catrine: https://annoncelight.dk/showad/413355

Line: https://annoncelight.dk/showad/413803

Jeg kan ikke finde noget herinde, men jeg fik et par hits på Google, hvor det ser ud som om at hun har været i nordlylland på et tidspunkt (disse gamle annoncenumre giver heller ikke hits herinde). Mon der er en broder her som har mødt denne kvinde?

Skrevet

Altså de deler vist mere end bare telefon nummer.. også samme bryster

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, for 2 timer siden:

Altså de deler vist mere end bare telefon nummer.. også samme bryster

Jeg tror at de deler det hele, da det er samme kvinde :) 

Skrevet

Jeg prøvede at række ud og det blev en spøjs oplevelse med kald og tekstbeskeder.

Jeg tror det er noget helt andet end blot dagen og vejen hun søger penge til. Så jeg valgte at sige nej tak.

Skrevet
Dolken21 skrev, for 11 timer siden:

Følger lige med her

Så kan du blot trykke på "Følg dette" knappen, oppe i højre hjørne

Skrevet

Hold jeg langt væk. Jeg fik en aftale i stand med hende. Hun kom hjem til mig og var helt oppe at køre. Egentligt smukt, men bare præg af en hård livstil. Vi snakkede lidt, mens hun for rundt i min lejlighed og spurgte som det første om jeg røg hash eller tog coke. Allerede der fortræd jeg men kunne ikke få det sagt. Hun bad om det aftale beløb og gik så ud på toilettet hvor hun var 5-10 minutter. Kom ud, hvid om næsen og endnu mere oppe at køre. Skulle så lige hente noget i hendes "bil". Bad hende om at give mig pengene igen indtil hun kom tilbage, hvilket hun nægtede indtil jeg rejste mig og sagde meget bestemt til hende at det var sådan. Så endte med hun gav mig dem igen og jeg smed hende ud. Opdagede efterfølgende at hun havde røget på badeværelset og asket og skoddet over det hele. Jeg fik sgu lidt ondt af hende

Skrevet

Jeg var kortvarig fristet, men et eller andet fik min fare sands til at ringe. Godt jeg ikke kom længere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.