Hop til indhold

Asal i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/414065

Jeg har en aftale med Asal i aften, men er lidt i tvivl om det mon er hende man møder, men noget indikere at det er hende og det er at hun holder en avis på hendes billeder. Nu har jeg jo været vand til at besøge de faste når jeg har gjordt mig af gp besøg så er godt nok spændt på om det er hende og på besøget, for altså jeg går med krykker lige nu så jeg er ikke svær at fange hvis jeg nu skulle prøve at flygte.

men har en blandet følelse i maven for at væge ærlig og der er ikke nogen der har kommet med en anmeldelse eller noget så tror vi virkelig er ude i at jeg tager en for holdet

Skrevet

Spændt på at høre om du har heldet med dig. Har  også kigget lidt på hende. Ukrainsk/Libensisk.......tænker der er godt med  temperament i den nydelige dame :lol:

Skrevet
  • Author
Longman skrev, for 11 minutter siden:

Spændt på at høre om du har heldet med dig. Har  også kigget lidt på hende. Ukrainsk/Libensisk.......tænker der er godt med  temperament i den nydelige dame :lol:

Ja også mig den kombi lyder spændende, men jeg ved sgu ikke om jeg skal følge hjernen eller hjertet i den her, men jeg tror det er hende man møder for hun ligger Med ekstra bladet og det er en god indikator !

Skrevet
etspil5moden skrev, for 20 timer siden:

Ja også mig den kombi lyder spændende, men jeg ved sgu ikke om jeg skal følge hjernen eller hjertet i den her, men jeg tror det er hende man møder for hun ligger Med ekstra bladet og det er en god indikator !

Nysgerrig efter at høre om du kom afsted og fik en god oplevelse?

Skrevet
  • Author
Longman skrev, den 1.11.2024 at 11:14:

Nysgerrig efter at høre om du kom afsted og fik en god oplevelse?

Jeg kom af sted og fik en god oplevelse, men som en anden nævner  det er hende du møder hun er virkelig smuk og så er hun sød, men gfe er der intet af, og så snakkede hun om at det var første og sidste gang hun er her i DK og hun smutter nu her så idag er vist den allersidste chance nogensinde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.