Hop til indhold

Rødtop Ballerup

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/412062

Hej allesammen! 

Jeg er nysgerrig på, om der er nogen der har besøgt hende her!

Hun har fået lov af kæresten til at lege med andre mænd i en lejlighed de har lånt/lejet og kæresten er tilstede i lejligheden, men deltager ikke med mindre man ønsker det! 

Hun ser fræk ud, men er der nogen der har været forbi hende?

Mvh

Skrevet

Har været der.

Hendes blow er i min top3. Dyb, våd og med øjenkontakt.

Sexen er også i den gode ende, det lød og virkede som om hun virkelig nød det, ellers er hun pissegod til at spille.

Kæresten er i stuen, så ham ikke men hørte dem snakke inden hun kom tilbage til værelset. Fræk at tænke på mens man er i gang faktisk

• 1 month later...
Skrevet
Santos skrev, den 31.10.2024 at 11:27:

Har været der.

Hendes blow er i min top3. Dyb, våd og med øjenkontakt.

Sexen er også i den gode ende, det lød og virkede som om hun virkelig nød det, ellers er hun pissegod til at spille.

Kæresten er i stuen, så ham ikke men hørte dem snakke inden hun kom tilbage til værelset. Fræk at tænke på mens man er i gang faktisk

Har også kneppet hende fræk sex man kan kneppe hende hård helt i bund stønner så frækt . Hun har en lækker fræk brugt fisse med lange skamlæber den smager så godt og føles så godt. Og hun sutter pik som verdensmester dybt masse savl fræk øje kontakt og god til at spille pik og bruge hendes tunge hun er en af mine favoritter 

• 1 year later...
Skrevet
  • Author

@Santos

@Bighingst233

Halli halløj 

Er der en af jer der ved om Rikke er stoppet? 

Hun har ikke været aktiv i et godt stykke tid!

Redigeret af JCSP

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.