Hop til indhold

penis and testicles yoga Hjørring

Featured Replies

Skrevet

Syntes det lød interessant. Så nogle dage i god tid bookede jeg en tid. Da jeg skulle køre de 45 fra Aalborg til Hjørring,  vil jeg på dagen bekræftet aftalen.

Da jeg ankommer ser jeg en anden mand gå ind i samme hus. Jeg ved ikke om det er hendes mand eller en kunde. Så jeg venter 30 sekunder inden jeg ringer på og der bliver ikke åbnet.

Jeg skriver et par beskeder til hende, som hun ikke svarer på. Først dagen efter svarer hun. Hun skrev at det jo bare måtte komme en anden dag. Da kunden der havde fået min tid, plejede at give 100 kr i drikkepenge?

Total useriøst og spils af tid og disel

https://annoncelight.dk/showad/391904

Skrevet

Så kunne hun passende have givet de 100 kr til hjælp til benzin :huh:

Skrevet
  • Author
torben35 skrev, for 10 timer siden:

Så kunne hun passende have givet de 100 kr til hjælp til benzin :huh:

Unders blot over man er lige glad.

Endnu mere over at det jo er hjemme hos hende privat, hvor jeg stod uden for og ventede på at blive lukket ind, mens  naboen kiggede på fra deres vindue. 

Mange piger rejser jo fra ny til by, og fra land til land. Måske de kan være mere ligeglade med deres kunder.

Hende her skal leve af Nordjyske kunder. Det burde være være et argument mere, for at opføre sig pænt, og yde god service

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.