Hop til indhold

Halloween drop-in I morgen fra kl 10.10-13.30

Featured Replies

Skrevet

Halloween Drop-in, Jeg vil være iklædt et frækt sygeplejerske kostume på :P

Torsdag d. 31 oktober fra 10:10-13:30

Med tidsbestilling

Du kan betale med straks bank eller kontant

Drop-in med rabatter til alle, men især medlemmer af Kneppeklubben og fans. Rabatten gives fordi du ikke kan booke mig alene med sikkerhed. Du kan være heldig at have mig alene, men der er sandsynlighed for at der er andre mænd tilstede 

Drop-in vil have plads til grin, samtaler, hygge og frække oplevelser, så hvis du er nybegynder kan dette være en god start-oplevelse for dig 

Medlemmer af kneppeklubben:

30min inkl blowjob/sex + sperm i mund: GRATIS

Op til 2 timer inkl. blowjob/sex + sperm i mund: 400kr

Ekstra time: 100kr

Tilkøb pakke 1: 100kr

Tilkøb pakke 2: 200kr

Alle andre:

15min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 400kr

30min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 700kr

60min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 1.100kr

Op til 2 timer inkl. blowjob/sex + sperm i mund: 1.400kr

Ekstra time: 600kr

Tilkøb pakke 1: 200kr

Tilkøb pakke 2: 300kr

VIGTIGT: Du er ikke tvunget til at benytte dig af alle elementer i den tilkøbspakke du ønsker. Det er udelukkende udtryk for hvad du MÅ gøre brug af, ikke SKAL 

Tilkøb Pakke 1:

Sperm i mit ansigt, jeg spermkysser dig, jeg sluger dit sperm, urin til dig, facesitting/tvangsslik, jeg sprøjter modermælk udover dig eller mig, eller i din mund, deepthroat i mit tempo men du må gerne holde i mit hår, klask mig i røven,

Tilkøb Pakke 2:

Alt ovenstående + anal (forbehold for størrelse), sandwich, spyt i mit ansigt/krop/mund, skriv beskidte ord på min krop med læbestift, kald mig beskidte ord ala lille luder, tøs mv., jeg tager et billede af din pik i min fisse eller hvad du ønsker og sender dig med det samme, rimming (kun barberede + nyvaskede).

Skærmbillede 2024-10-07 kl. 10.56.07.png

Skærmbillede 2024-10-07 kl. 10.56.19.png

Skærmbillede 2024-10-07 kl. 10.56.35.png

Redigeret af Danske Natasja

Skrevet

Ville også være frækt, med det dress du har på,på billedet 

Skrevet
anmelder skrev, for 2 timer siden:

Gad vide, hvordan man bliver medlem af kneppe klubben??

Tjek hendes hjemmeside. Link på hendes profil! Men jeg hjælper gerne med oplysning om at du skal gøre det på fansly.com - 50 $ om måneden og så er der jo hendes events hvor man som medlem får det gratis. Jeg kender hende ikke eller har mødt hende. Ideen er ganske enkelt vildt interessant og jeg vil gerne høre lidt fra fans om deres oplevelser med Danske Natasja.

Jeg ville da ønske, at der fandtes flere af den slags piger, som selv nyder det de laver så meget, at prisen for møder er i den meget lave ende. 

Skrevet

Nogen der kan/vil fortælle lidt om hvordan d drop in gang -bang fungerer?

Skrevet

Jeg deltog. Og det var suverænt godt. Natasja er en køn og fræk tøs, sætte alle 3 huller til rådighed. Hun er opmærksom på alle, om man er ny eller genganger, så leverer hun hele tiden. Og hun modtager med et stort smil 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.