Hop til indhold

Advarsel: Tantra Heidi Iben Louise Liv er ikke dansker

Featured Replies

Skrevet

Samme svindel og misbrug med tantra, dansk flag og navn fra bagmænd/kvinde/hjælper. 

Der er ingen dansk gp.

Ingen tantra eller lingam.

Typisk tager de aldrig tlf (så afsløres det jo).

Taktikken er at lokke folk til i den tro, at det er en dansker og uddannet tantra massør. Først indenfor, først bukserne af, bliver de fleste og HAR betalt 30% mere for 'tantra', end en egentlig (ringe) time med normal sex (som dette er), er. 

Gør jeres forarbejde!!!

Søg tlfnr 180.dk

Kræv facetime, bevis for tantra uddannelse, vend om i døren, hvis hun ikke kan tale dansk (lyver man med det, lyver man nok også med andet).

Bedste fald får man en slatten massage med lidt oliesjask, som var man en kringle, der skulle.pensles inden bagning eller et Jackson Pollock maleri. Og en times keeeedelig sex med en, der taler elendigt engelsk.

Værste fald har man betalt 2000 eller mere men er ude efter 20-30 min uden massage og med en halv fesen udløsning.

Tantra og danske flag = red flags. Flere snydeannoncer med de 2 ting end reelle annoncer.

Disse har turneret land og rige rundt i hvert fald i 2 år. 

https://annoncelight.dk/showad/388071

https://annoncelight.dk/profile/LukaSex

https://annoncelight.dk/profile/Fræksexjylland

https://annoncelight.dk/showad/396151

https://annoncelight.dk/showad/376174

https://annoncelight.dk/profile/Tantra777

https://annoncelight.dk/showad/394621

https://annoncelight.dk/profile/Sexmedhjertet

Redigeret af nillerniller

Skrevet
nillerniller skrev, for 39 minutter siden:

Disse har turneret land og rige rundt i hvert fald i 2 år. 

Og der er tidligere advaret mod dem alle, så dit indlæg her er jo blot gammel vin på ny flaske.

Skrevet
Julius skrev, for 3 minutter siden:

Og der er tidligere advaret mod dem alle, så dit indlæg her er jo blot gammel vin på ny flaske.

Det er nok et af de punkter hvor jeg gerne ser at man gentager tidliger emner. Nye bruger går måske ikke et halvt år tilbage så fint de lige ser et nyt opslag, så det svineri kan Blive stoppet.

jeg har læst med i flere år, men da jeg sad og så annoncer sidste uge var der en som jeg tænkte på kunne være interessant, dog var der et eller andet der blinkede, og pludselig gik det op for mig hvad det var jeg sad og læste, dansk flag, tantra mm. 
så selv en som læser mange annoncer og indlæg kan misse mange advarsels lamper, så fint med en reminder en gang imellem.

Skrevet
Lovingthai skrev, for 8 minutter siden:

Det er nok et af de punkter hvor jeg gerne ser at man gentager tidliger emner. Nye bruger går måske ikke et halvt år tilbage så fint de lige ser et nyt opslag, så det svineri kan Blive stoppet.

Jo, men der er jo ingen, der scroller anmeldelser igennem, heller ikke nye brugere, man søger på annoncenr. eller profilnavn.

Skrevet
  • Author

Utidig kommentar @Julius og du behøver ikke afspore mere med din holdning. Send pb eller lad være tak.

Helt korret @Lovingthai

Der kommer masser af nye hver uge.

De og generelt søger folk ikke (i nogen grupper, fora, online). Man gør bare (da sk, tantra, fotos wauw!). HVER ENESTE UGE ser vi nye indrønmelser af brugere, der har overført, er blevet snydt eller hoppet på denne snyde strategi.

Det er ganske på sin plads at advare fra tid til anden. Med klar overskrift og links og annonceid. Hele pointen er netop GENOPFRISKE, så andre som dig liiiiiige får en reminder ved fristelser om tantra eller en dansker. Og tænkee...hov, var der ikke noget med tantra.

Gad jeg, lavede jeg stat over antal gange, disse/denne bagmand er lykkedes med tantra-snyd i 2024. Blot ved tråde fra ærlige brugere trods de har dummet sig. Tænk alle dem, der hopper i, der ikke er på EG (men som måake en dag opdager EG, som ny bruger starter de fæŕreste med at søge, fakta).

Det kan spare mange brugere for at smide 1700-2500 ud på et fesent bj, negle i ryggen og lidt oliesjask. For samme penge kan de få 2-3 ture af positivt anmeldte. 

Men klassisk EG kommentar. Måske dødt forum også skyldes sådanne kommentarer Julius....

Tantra og dansk flag-taktikken virker jo åbenlyst kanon. Ellers ville de ikke stadig være i fuld gang på 2., 3. og 4. år.

De kan blot være ærlige og reelle. Kalde sydamerikanerne sydamerikanere, der giver sex. Da det er det, de gør. Som regel piv ringe, hvor kunden er ude efter 20-30 min. Bondefangeri af værste skuffe. Reelt skulle prisen så være 700-1300 måske. 

I øvrigt står der vist intet i reglerne på EG Julius om, hvad en advarsel/anmeldelse skal indeholde. Eller om man må gentage dem. Eller samle dem under et. Også hver måned, halve eller hele år.

For liiiiiiige at reminde gamle som nye om, at tantra og danske flag (og tit 110% dansk) er røde flag og advarselslamper. 

Så sent som.denne uge 2 indrømmelser om at være blevet snydt, 110% dansker og så kan PROFILNAVN på annoncen jo skifte. Sanne og Kamilla faldt jeg fx ikke over i sydjylland i dag. Om 3-4 dage ee de i en anden region.

Fordi dette scam trick VIRKER! 

Skrevet
nillerniller skrev, for 32 minutter siden:

Utidig kommentar @Julius og du behøver ikke afspore mere med din holdning. Send pb eller lad være tak.

Jeg afsporer ikke, jeg holder mig til emnet!

Skrevet
  • Author

Til trods for @ Julius subjektive synsning og postulat, er her et bevis om en slags snyd, der blev advaret imod for kun 17 dage siden. Med en bruger, der faldt i.

Ergo HAR det relevans at gentage engang imellem. Og da endnu mere, når svindlerne skifter profilnavn, flytter region, laver nye annonceid, der ikke er advaret imod, det er gentagne svindlere (2 i nordjylland i overgårs, blot en anden form for svindel). 

Anneldelse med advarsel skal som efterlysning ikke sovses ind i brugeres personlige synsning om at nogle i en samlet anmeldelse kan være lavet før. 

Netop denne 'danske og tantra' svindel har i årevis været konstant og succesfuld. Netop fordi de ikke kan anmeldes til AL (ingen bevis om fx falske fotos eller mgl tantra og sprogevner). Og derfor fortsætter de ufortrødent med nye ofre hver eneste måned og uge.

Det er overlagt storsvindel, der åbenlyst virker. Som pigen i nordjylland, der fx har lokket 30-40.000 ud af brugere. Skulle man så heller ikke advare igen og igen mod hende. 

Skrevet
nillerniller skrev, 1 time siden:

Men klassisk EG kommentar. Måske dødt forum også skyldes sådanne kommentarer Julius....

Du anfægter min kommentar, som medvirkende årsag til dødt forum?
Der findes i forvejen en tråd om dødt forum.
Nu er det vist dig, der afsporer denne tråd.

Skrevet
nillerniller skrev, for 10 minutter siden:

Ergo HAR det relevans at gentage engang imellem. Og da endnu mere, når svindlerne skifter profilnavn, flytter region, laver nye annonceid, der ikke er advaret imod, det er gentagne svindlere (2 i nordjylland i overgårs, blot en anden form for svindel). 

Nej! Tråden du henviser til, er jo netop en tråd, hvor brugeren IKKE havde søgt, så en gentagelse af tidligere advarsel, ville ikke have hjulpet den pågældende bruger.

Skrevet

Hvis man skulle være i tvivl. Man skal ikke diskutere i tråd, hvad der er god stil eller ej, eller hvad der er rigtigt eller forkert at skrive. Man skal dele viden og hvis man mener at noget ikke burde have været skrevet så sender man en rapport.

Trådstarter giver en advarsel. En bruger bekræfter så at det er rigtigt - men går i rette med at det er nødvendigt at skrive denne advarsel.

og så starter festen. Lad være med at starte festen eller begynde at diskutere.

Redigeret af Stapler
stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.