Hop til indhold

1 times luxus med den lækre Rahel

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n20524/7066/queen-of-your-heart#profile-prices

JØSES, kan bare ikke få nok af Rahel - hun er sød, hun er sexet, hun er latterlig lækker og så er hun bare villig hele vejen igennem hendes smukke krop.

Jeg havde lavet endnu en aftale med Rahel efter jeg har haft måtte "undvære" hende i den uge jeg var rejst til Island. Vi havde under mit ophold på Island skrevet frem og tilbage, hvor hun da også var så sød at dele lidt billeder med mig på min tur - hvilket jeg bestemt ikke havde noget imod.

Endelig hjemme, og som det første jeg måtte var, at lave en aftale så tidligt som muligt - hvilket blev igår. Jeg fik aftalt kl 10.00 med hende, ved godt det er tidligt for hende, men af én eller anden årsag, så havde jeg det bedst med det var mig som startede dagen med hende - kald mig egoistisk.

Jeg parkerede pænt bilen ude ved DR Byen som jeg nu plejer og traskede hen imod det sted hun opholdte sig. Hun var allerde klar til at tage imod mig nede på første, vi gav hinanden et stort kram og et kys og vi gik ind i elevatoren og bevæge os op til hendes etage. Fik afregnet, kom i bad og trådte ud, og her stod hun med sit kæmpe smil og frække øjne.

Vi fik bevæget os op til hemsen, hvor lagengymnastikken skulle foregå, hvor jeg begyndte at slikke hende - hendes første kommentar da jeg gik ned for at slikke hende var "I have looking forward to this". Yes tænkte jeg, det samme har jeg, og jeg gik i gang med at slikke hendes fantastiske glatte fisse. Der gik ikke lang tid før hun blev våd og der gik egentlig heller ikke særlig lang tid til hun kom, hvor jeg afsluttede med at give hende en sprøjteorgasme som hun virkelig elsker.

Hun gik så ned på mig og slikkede som den liderlige dejlige kvinde hun er, kravlede op på mig og begyndte at redde min pik mens hun kiggede mig dybt in i øjnene og begynde samtidigt at kysse mig. Jeg var simpelthen så liderlig, så jeg lagde end eom på ryggen og begyndte at "distraherer" mig selv lidt og begyndte at slikke hende igen. Hun kom igen og jeg trak mig op i hendes våde fisse igen, hvor hun stønnede "come on my tits". Helt enig og det gjorde jeg, endda i en kæmpe orgasme.

Vi lå lidt og sludrede, mens hun lå og legede med min pik og sine store bryster, og der gik heller ikke lang tid før pikken stod igen. Dette fik hende resolut til at gå ned og slikke min pik igen for så han gøre ham kampklar til hendes visse igen. Jeg tog hende bagfra, og og hold da op hendes røv kan noget. Den er fast og lækker, simpelthen for vanvittigt. Jeg var igen blevet så liderlig, at jeg igen var ved at komme, dette kunne hun mærke, og lagde sig ned på ryggen og sagde "come on my tits again". Jeg kom igen og fik krampe i hele kroppen af den orgasme jeg fik - det var vildt.

Jeg fik et kys og jeg gik i bad og fik tøj på og lovede hende, at jeg ville gøre alt hvad der var i min magt at se hende igen inden hun rejser nu på lørdag - tror jeg har et "hul" fredag - og det håber jeg virkelig jeg kan nå.

Jeg har ikke mødt kvinder som Rahel og er vild med hende og hendes personlighed samt sexet ydre og tankegang - jeg sender hende en masse anbefalinger med på hendes vej - igen 

Skrevet

Lille tip måske, forsæt dog bare med at berette i den første anmeldelse du lavede af hende.:P

Skrevet

Et par gamle kendinge er smidt ud, og der er ryddet op

Redigeret af Bryan Mills

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.