yeppifrep 1 Skrevet 30. Oktober, 2024 Hej med jer, Er der nogen af jer der har haft success med at finde steder at kunne onanere, uforstyrret? Jeg vil ikke sige offentligt, da det jo er umuligt at kunne sige det er uforstyrret, så her tænker jeg mere på om der er personer, hvor man kan låne et spot i deres skov, indkørsel, grusvej what ever. Jeg har et job med meget kørsel (privat bil) og mangler ofte lige et sted at kunne køre ind :D Skriv gerne PM eller noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 115 Skrevet 30. Oktober, 2024 Næsten , måske , alle kirker i DK har toiletter , som kan aflåses 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3236 Skrevet 30. Oktober, 2024 (edited) Svaret på dine bønner udover toiletter i kirker som @Smedesvenden foreslår er Onani Papkassen Og du kan lave din egen onani papkasse super nemt 1. Tag en almindelig pap kasse 2. Lav et hul i den ene side 3. Placer papkassen på skødet med hullet ind mod kroppen 4. Stik den ene hånd ind i hullet og hiv pikken frem og påbegynd onanering Du kan nu onanere uforstyrret i bilen eller hvor som helst hvor du sidder ned og det ligner bare at du skal aflevere en pakke ikke andet. Redigeret 30. Oktober, 2024 af Dillermand Junior 2 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammertonen 139 Skrevet 30. Oktober, 2024 Fremragende spørgsmål. Overvej at købe en brugt kampvogn - evt. af leopard-typen. Stil dig i tårnet med overkroppen i det fri. Læg pikkemand i kanonløbet, gnid den med højre hånd og vink fra tårnet med venstre til de forbipasserende. Styr med et knæ. Jublen vil ingen ende tage når kanonen går af og det bare drypper og ikke dræber. Ja faktisk er der tale om en fredsbevarende handling 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 28 Skrevet 30. Oktober, 2024 Bag køkkendøren, aldrig hørt om nogen der er blevet opdaget der 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 101 Skrevet 30. Oktober, 2024 yeppifrep skrev, for 9 timer siden: hvor man kan låne et spot i deres skov, indkørsel, grusvej what ever. Jeg synes at det er frisk, hvis du ringer til en landmand og spørger, om du kan låne et par kvadratmeter i hans indkørsel til at onanere i. Lover du at give er resumé herinde af samtalen? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 30. Oktober, 2024 Dillermand Junior skrev, for 7 timer siden: Svaret på dine bønner udover toiletter i kirker som @Smedesvenden foreslår er Onani Papkassen Og du kan lave din egen onani papkasse super nemt 1. Tag en almindelig pap kasse 2. Lav et hul i den ene side 3. Placer papkassen på skødet med hullet ind mod kroppen 4. Stik den ene hånd ind i hullet og hiv pikken frem og påbegynd onanering Du kan nu onanere uforstyrret i bilen eller hvor som helst hvor du sidder ned og det ligner bare at du skal aflevere en pakke ikke andet. Hey Broder, Jørgen Clevin ville have været misundelig på din gennemførelse af dette svar - den sidder lige i skabet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 30. Oktober, 2024 Kammertonen skrev, for 6 timer siden: Fremragende spørgsmål. Overvej at købe en brugt kampvogn - evt. af leopard-typen. Stil dig i tårnet med overkroppen i det fri. Læg pikkemand i kanonløbet, gnid den med højre hånd og vink fra tårnet med venstre til de forbipasserende. Styr med et knæ. Jublen vil ingen ende tage når kanonen går af og det bare drypper og ikke dræber. Ja faktisk er der tale om en fredsbevarende handling Og er Leoparden for lille så er det bare at besøge Navarone..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 30. Oktober, 2024 Smedesvenden skrev, for 9 timer siden: Næsten , måske , alle kirker i DK har toiletter , som kan aflåses Helt klart kirker! De findes jo overalt i Danmark. Der holder du bare på den P-plads der ligger længst væk. Så straffer du pjorten - hvis der kommer nogen forbi - folder du bare hænderne om banditten - og siger trosbekendelsen MEGET højt. Tro mig - du vil kunne være i fred 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3236 Skrevet 30. Oktober, 2024 badassbluesman skrev, for 3 timer siden: Hey Broder, Jørgen Clevin ville have været misundelig på din gennemførelse af dette svar - den sidder lige i skabet Jeg overvejede kraftigt at slutte af med “Jørgen Clevin har ikke levet forgæves” 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 30. Oktober, 2024 (edited) yeppifrep skrev, for 15 timer siden: og mangler ofte lige et sted at kunne køre den ind Med et enkelt ord som tilføjelse var det en efterlysning, hvor der blot manglede geografisk angivelse. Det gør der egentlig også nu. Hvor i landet er det du mangler en grusvej eller andet? yeppifrep skrev, for 15 timer siden: Skriv gerne PM eller noget Jeg tror lige at jeg vælger "eller noget" når nu der er frit valg Her i Kbh er der kameraer overalt og det er også lidt sløjt med antallet af grusveje før man er ret meget i udkanten af byen. Og dem der har råd til at have bolig med tilhørende grusvej i nærheden af København har HELT sikkert også sikkerhedskameraer sat op. Jeg kender en grusvej i nærheden af Viborg hvor jeg engang er kørt i grøften i en i forvejen ramponeret Morris Minor jeg havde lånt af en veninde, hvor bilen nærmest lidt i slow motion lagde sig på den side hvor den eneste dør der kunne åbnes var. Jeg var nær ikke kommet levende derfra. Jeg råbte og skreg og dyttede ret længe, og der var overhovedet ingen mennesker i miles omkreds. Længe! Forsikringsselskabet forsøgte at finde vejkamera optagelser idet de mente at det var gjort med vilje, underforstået at SÅ dum var vel ingen at de forsøgte at lave en U-vending dér... men der var ingen kameraer i nærheden. Så dér vil være godt! Det er måske så bare lidt langt at køre for en wanker hvis det nu er mest sådan på Sydfyn eller lign. ruterne ligger. Vi må ha' lidt mere præcist definerede rammer for opgaven, synes jeg. Ellers har jeg desværre ingen tips at dele ud af baseret på personlig erfaring. Jeg har endnu ikke oplevet at nogen har været utilfredse med mine onanist-lokationer. Måske jeg bare er lidt kedelig i den retning. Jeg er ellers også glad for at køre langt i bil, men behovet har aldrig været så akut som jeg fornemmer er tilfældet lige i denne efterlysning. Offentlige toiletter på alle tankstationer eller rastepladser kan vel gøre det? Der kunne nedenstående forslag måske også kombineres. Man har bare en plakat med i baglommen. Eller de dersens VR briller hvis det virkelig skal være fancy på tankens toilet. Hvis man er særligt glad for skove, indkørsler, grusveje og what evers, så vil jeg gerne byde ind med lidt produktudvikling af @Dillermand Junior's konkrete og meget brugervenlige forslag. Print nogle billeder ud fra internettet af en skov, en indkørsel, en grusvej og en what ever som man så klistrer på hver sin side af papkassen. Man kunne også gå helt amok ud af samme tangent og finde en ENDNU større papkasse, og klistre billederne på indersiden i stedet og medbringe en lommelygte. Så kan man sådan set bare træde ind i den ligegyldigt nærmest hvor man er og kigge i den retning man har lyst til at onanere i dén dag. Eller skifte lokation ved bare at vende sig rundt 45 grader ad gangen indtil man synes man er "in the zone". Held og lykke med projektet og velkommen til Eroguide Kærligst, Eva PS: Det slår mig lige nu så mange år efter Morris Minor hændelsen, at jeg selvfølgelig skulle ha' onaneret i stedet for at dytte og råbe efter hjælp... så var der nok kommet nogen til undsætning. Så havde det også været sjovere at beskrive hændelsen i anmeldelsen til forsikringsselskabet Redigeret 30. Oktober, 2024 af Eva Nadine 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 31. Oktober, 2024 (edited) Jeg kan se følgende scenarie for mig - meget tydeligt Eva ligger i den tiltede bil i vejgrøften et sted mellem Lundeborg og Nyborg med stængerne i vejret og filer løs af ren og skær kedsomhed. Den lokale landbetjent kommer cyklende forbi. Han stilller cyklen op ad et vejtræ og banker forsigtigt på ruden. - Hvaaa, hva laver de fru…? Spørger han på meget drevent fynsk - JEG ONANERER! Lyder det bag de duggede ruder. - Hvaaa, hvårfår gør de det fru…? - FORDI JEG IKKE KAN KOMME UD! - Deeet, da nåw mærkli nåw! Han flytter hovedet, så han meget bedre kan se. - FUCK DIG OG HENT NOGET HJÆLP….NU! Redigeret 31. Oktober, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yeppifrep 1 Skrevet 1. November, 2024 Jeg værdsætter de gode idéer :D Det er oftest et område der dækker fra holsted, til vejle, til nr åby og op til horsens og give :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4615 Skrevet 2. November, 2024 Needy skrev, den 31.10.2024 at 06:23: Jeg kan se følgende scenarie for mig - meget tydeligt Eva ligger i den tiltede bil i vejgrøften et sted mellem Lundeborg og Nyborg med stængerne i vejret og filer løs af ren og skær kedsomhed. Den lokale landbetjent kommer cyklende forbi. Han stilller cyklen op ad et vejtræ og banker forsigtigt på ruden. - Hvaaa, hva laver de fru…? Spørger han på meget drevent fynsk - JEG ONANERER! Lyder det bag de duggede ruder. - Hvaaa, hvårfår gør de det fru…? - FORDI JEG IKKE KAN KOMME UD! - Deeet, da nåw mærkli nåw! Han flytter hovedet, så han meget bedre kan se. - FUCK DIG OG HENT NOGET HJÆLP….NU! Og jeg ser fortsættelsen: Den glade fynske landbetjent slår uden ind og gør som Eva siger Bedste "spille den af sted" er at finde en stille skovvej og så hurtigt få det overstået....Det er forøvrigt også et godt sted, hvis man har en sød kvinde med. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 454 Skrevet 3. November, 2024 (edited) Hvad med bare at gøre det hjemmefra inden hjemmet forlades, eller vente til man kommer hjem, eller evt køre hjem for at gøre det? Redigeret 3. November, 2024 af Mr. Nobody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yeppifrep 1 Skrevet 9. November, 2024 Svært at gøre hjemme inden job, når man ikke skal vække to små børn, samt møder klokken 05 og har fri klokken 15-16 Stykker. Jeg synes bare der er en hvis ro ved naturen som også er ret tiltrængte :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2820 Skrevet 9. November, 2024 Monter solfilm på de bagerste vinduer i bilen, og hyg dig på bagsædet uden nogen opdager det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.høflig 4 Skrevet 10. November, 2024 Der findes mange fine rastepladser hvor der er en del buske og træer. Her kan man fint spille den af og samtidig holde øje med om der kommer nogen. Ellers er diverse offentlige toiletter et godt sted. I min ungdom hvor jeg ofte kørte med rutebil, hvor der kun var 1 eller 2 passagerer med, kunne man godt snige sig til en spiller på en af de bageste pladser. Nu går det ikke længere da der er kameraer over det hele. Kort og godt... tag chancen og hold øje så går sgu nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.høflig 4 Skrevet 10. November, 2024 yeppifrep skrev, den 1.11.2024 at 14:35: Jeg værdsætter de gode idéer Det er oftest et område der dækker fra holsted, til vejle, til nr åby og op til horsens og give :p Ok... Hvis du er i Kolding området, så hovedvej 176 fra Ødsted mod Kolding ved Gravens og Aagaard er der et par gode rastepladser til formålet. De ligger lidt inde bag træer og buske her kan nemt tage en spiller, skulle jeg hilse og sige fra en ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 154 Skrevet 10. November, 2024 Biblioteket, mange supermarkeder, hospitalet etc. Vil du gerne kunne opdages eller hvad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3340 Skrevet 10. November, 2024 Mr.høflig skrev, for 6 timer siden: Ok... Hvis du er i Kolding området, så hovedvej 176 fra Ødsted mod Kolding ved Gravens og Aagaard er der et par gode rastepladser til formålet. De ligger lidt inde bag træer og buske her kan nemt tage en spiller, skulle jeg hilse og sige fra en ven Men der holder politiet også ofte for at måle fart syndere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yeppifrep 1 Skrevet 11. November, 2024 Pianistinden skrev, for 5 timer siden: Men der holder politiet også ofte for at måle fart syndere Så kan hende den søde betjent få en hilsen i hendes frokostpause. Det må da være rer privat i sådan en fotovogn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.høflig 4 Skrevet 11. November, 2024 Pianistinden skrev, for 17 timer siden: Men der holder politiet også ofte for at måle fart syndere Ja, de ved da også at det er et godt sted at tage en spiller, og måske en fartsynder eller to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 11. November, 2024 Pianistinden skrev, for 17 timer siden: Men der holder politiet også ofte for at måle fart syndere Ja og gad viiide hvad DE laver når de keder sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg