Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Peterpi

Jeg har osse været hende flere gange nu, sidste gang var jeg sammen med hende i 3 timer og hun sutter godt og hun elsker at blive slikket dejligt og hun smager godt dernede.

Jeg kommer ihvertfald igen til hende lige så snart hun er i Danmark igen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne simpelthen ikke vente til weekenden (1 dag) :lol: 

Skulle selvfølgelig se Candy igen og det blev så her til aften, og hun kan nu findes ude omkring Ørestad. Vi fik aftalt en 1 time med det sædvanlige, og så var jeg ellers bare klar til at skulle se hende. For hvor havde jeg savnet hendes søde væsen, og selvom det var et nyt sted, var hun stadigvæk den samme dejlige frække kvinde. Og jeg finder hende så ualmindelig smuk sammen med hendes alt for søde personlighed.

Men jeg kom derud, og blev mødt af gensidig savn.:wub: Det lagde hun bestemt ikke skjul på, også føler man sig jo bare velkommen fra første sekund. Hoppede ud i badet hurtigt, også stod den ellers på maks hygge. Dejlig våde lange kys, imens hun havde hånden om min bedsteven og mine hænder limet fast til hendes dejlige bagdel. Hun startede så med en stående guffer, og hvor er hun bare dejlig at se på. Ned på sengen også stod den ellers på en lang facesitting. Og hun komplimenterede mig så og sagde "Ah now i remember why i really missed you" det tændte mig bare endnu mere. På med dutten og hende op at sidde.

Og hvilken rytter hun er...<3 Hun er så dejlig at se på. Hun skulle selvfølgelig ikke snydes, for så tog jeg ellers fører trøjen på hehe. Jeg havde satme fart på i aften, og den fik ikke for lidt. Og hun virkede bestemt til at være med på den. Vi røg rundt i en del stillinger, indtil hun så fortjente endnu en slikke tur, og den blev uffatelig LANG. Jeg er ikke et sekund i tvivl med hende om, at hun nyder det til fulde. Hendes krop og ben spjættede på fuld skrue indtil hun så ikke kunne mere, og hendes dejlige safter måtte give slip. Hun var stang liderlig, og nærmest kastede sig op fra sengen for at tage ham i munden. Nu skulle jeg belønnes haha.:rolleyes:

Der skulle arbejdes for sagen i aften, men det lykkedes i sidste ende, og jeg sprøjtede så hendes smukke bryster til. Vi var begge to helt udmattede, så den stod bare på ren nus, put og kys. Hun spurgte så om jeg ville have en massage, men takkede pænt nej og tilbød hende den. Den var hun eddermame klar på.:lol: Der gik maks 3 sekunder, så lå hun på ryggen og smilede. Fik smurt hendes ypper lækre krop ind, også gjorde jeg nu det bedste jeg nu kunne. Hvor god jeg var skal ikke sige, men glad var hun i hvertfald, så det var jo godt.:wub:

Det var svært ikke at blive en smule begejstret igen da mine hænder kørte rundt på hendes bagdel, men det var der sgu ikke tid til og tænkte bare hun skulle have den sidste tids opmærksomhed. Man er vel en gentleman i ny og næ hehe.:P Vi var gået lidt over tid, så det var tid til at hoppe i badet igen. Men blev sendt godt afsted med en masse dejlige kys først. Tog tøjet på og så grinede vi ellers sammen lige indtil jeg skulle ud af døren igen. 

Jeg kan konstatere at hun stadigvæk er den samme dejlige energiske kvinde, og at hun bare er GULDET. Av for en kvinde, let til grin og jeg føler bare jeg har kendt hende i evigheder nærmest, hun er så nem at være i selskab med. Hun bliver her heldigvis måneden ud næsten, så skal selvfølgelig se hende igen og igen. Det er stensikkert. 

God aften alle sammen.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du lader til at have fundet dig en favorit, selvom det vrimler med udvalg på siderne lige i denne uge (har luret de strømmer til ved lønningsdag) :)

føler jo næsten man kommer til at tage din pige hvis man er sammen med hende ;)

er brysterne klar til at blive rørt ved?

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 4 minutter siden:

Du lader til at have fundet dig en favorit, selvom det vrimler med udvalg på siderne lige i denne uge (har luret de strømmer til ved lønningsdag) :)

føler jo næsten man kommer til at tage din pige hvis man er sammen med hende ;)

er brysterne klar til at blive rørt ved?

Hun er bestemt min nye favorit, no question asked. Det skal jeg ikke ligge skjul på.

Kunne sgu ikke vente til lønningsdag selv haha.:lol: Men ja der er jo nok noget om snakken her. 

Haha mon dog. Er nu bare glad for at jeg selv har muligheden for at ses med hende.

De er yderst berørings venlige, det har de i hvertfald været alle gange jeg har set hende. Og hun siger bestemt ikke nej tak til at tungen slikker på dem heller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peterpi

I was with Candy for 3 hours the other day and she is simply such a sweet and lovely woman to be with in bed. She loves to be licked and she tastes nice down there and she enjoys it. 

She makes it nice when she sucks me and I always enjoy being with her. She is beautiful and has a very nice body and nice little ass.

When you get
 out of the bath and into her bedroom, she lies on the bed in naughty underwear and says come to me and the dick gets hard right away and she takes it in her hand and sucks until you find her. Will visit her again soon, I would love to marry her <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...