Hop til indhold

Bella, Søborg

Featured Replies

Skrevet

Altså billederne er ikke af Bella eller hvad mener du? Jeg bliver lidt forvirret :)

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 1 minut siden:

Altså billederne er ikke af Bella eller hvad mener du? Jeg bliver lidt forvirret :)

Annoncen fremstår som Bellas, jo. Men når man ringer for en aftale (på alle de mange numre), får man enten ikke fat i nogen eller eller en anden person, som ikke vil kendes ved annoncen.

Jeg kan godt forstå du er forvirret @anmelder. Det er jeg også. Pointen med at gøre opmærksom her er, at der er en annonce oppe, hvor der ikke overensstemmelse mellem pigen og hvad der er forenden af telefonledningen.

Skrevet

Ja se det er jo ingen nyhed :) Der er en ret stor bytten numre og annoncer mellem visse piger. Man kan jo så gætte på hvorfor det er sådan :( 

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, den 29.10.2024 at 22:37:

Ja se det er jo ingen nyhed 

Det handler ikke om, hvorvidt det er en nyhed, for ja - det sker hele tiden og jeg skal ikke gætte på hvorfor. Jeg ser ikke relevansen her.

Jeg håbede bare jeg kunne være behjælpelig og spare andres tid og i værste fald en tur ud til en anden pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.