Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
locosueco skrev, for 17 timer siden:

Hej

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Darina&search_and_or=or

Finns en del pp denna sökning 

//LS

Der ligger ganske vist et par anmeldelser fra i sommers en pige med samme navn men med en anden Nympho profil. Ikke dermed sagt at det ikke er samme pige, det kan bare ikke ses udfra profilen. Derfor spørger jeg om den Darina som besøger København for tiden er den samme som i sommers.

Skrevet

Hey :) Det er samme pige som var her i sommers. Har ikke besøgt hende denne gang, men var forbi i sommers, og det var en rigtig god oplevelse. Kan helt klart anbefales.

Skrevet
  • Author
Upside42 skrev, 1 time siden:

Hey :) Det er samme pige som var her i sommers. Har ikke besøgt hende denne gang, men var forbi i sommers, og det var en rigtig god oplevelse. Kan helt klart anbefales.

Takker, det var lige præcis den information jeg havde brug for.

Skrevet
  • Author

Jeg kan så selv lige komme med en opdatering. Jeg havde en aftale med Darina i dag, men da jeg ankom svarede hun ikke på mine beskeder. Jeg blev hængende i 10-15 minutter. Dårlig stil.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.