Hop til indhold

10/10 classiness Melly Ginger

Featured Replies

Skrevet

Var et smut forbi Melly Ginger igår, og det var godt nok den bedste beslutning længe. 

Er det hende på billederne? Det er det helt bestemt. Hun er død fræk fra A-Z kombineret masser af classiness. 

Hun havde masser af energi, var meget tilstedeværende og sjov at være sammen med, ingen hast. 

Hun ved virkelig hvad hun laver. Hendes blowjob var fantastisk og hendes sex var på mindste samme niveau. Hun skal helt sikkert besøges, igen og igen. 

Pas godt på hende. Hun må meget gerne blive ved at komme til København. 

Bestemt i min top 3

https://nympho.dk/n14829/4533/melly-ginger

Skrevet

Nogen der ved hvilke piger hun laver trekant med?

Redigeret af Waverider
Svar stod i anden tråd.

Skrevet
Nemt skrev, for 9 timer siden:

Hendes blowjob var fantastisk

Helt enig. Det er sjældent at man får en oplevelse af at kvinden virkelig elsker at guffe gren som man gør med Melly. - og når hun så ovenikøbet blæser yderst varieret og ser pissefræk ud med et jern i munden, så bliver det ikke meget bedre.
Jeg kunne heldigvis få lov at tilkøbte 30 minutter ekstra oven i den time jeg havde bestilt sidst jeg besøgte hende, fordi jeg ikke kunne få nok af hendes blowjob.

Skrevet
Marcian skrev, for 1 time siden:

Hvor er hun fra. Hun ser dejlig ud

Det oplyser Melly ikke i hendes annoncer, og så det er god stil ikke at afsløre den slags personlige detaljer.

Skrevet
Marcian skrev, for 3 timer siden:

Hvor er hun fra

Jeg er ligeglad med hvilken planet hun er fra. Jeg venter bare på at mine dagpenge kommer ind på kontoen så jeg kan booke denne sutte prinsesse 

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.