Hop til indhold

Aalborg - Sexymariaa8

Featured Replies

Skrevet

Det forekommer mig , at en bruger herinde fra advarede mod en lignende annonce . Han havde skrevet med hende , men kunne ikke få kontakt med hende , da han stod ved adressen . Senere blev han så truet med incasso og det , der var værre fordi han ikke havde kontaktet receptionisten på stedet ...

Skrevet

Hold dig laaaaaaaangt væk. Det er et scam hvor du bliver opkrævet med trusler. Også selvom du ikke engang har bestilt tid. Bare det at du skriver sætter møllen igang.

Skrevet

Gør nu for filan da Jer selv en tjeneste og søg. Tlfnr. Id. Navn. Måden profilnavnet er skrevet med tal og dobbelt vokal, ligner tidligere trusler. Fotos er tidligere brugt i advarsel. Ny profil (red flag). Spørg i receptionen.

(Giver jo 0 mening :D, lyder som en garvet svindler, der ved, hvad forbehold kunder tit har, svindel strategi er jo netop at have svar parat til mistroiske spørgsmål: enten er det forudbetaling, trussels-taktikken ala Mr Mikey chef-morder eller de tager foto af dig og truer eller 'min ven kommer lige ned, afl pengene til ham for min sikkerhed/for at få værelsesnr')

afbestillings frist er derfor 24 timer før aftalt tid, overholdes dette ikke, sender jeg en opkrævning på det spildte mm.
Jeg er ikke på min tlf 24/7 så hvis ikke jeg svare, henvend dig venligst til en medarbejder ved receptionen, og spørg efter mig."

:ph34r::D

'Sexymariaa8'

https://www.180.dk/nummer/36604918

Profil oprettet: 27/10 2024

Redigeret af nillerniller

Skrevet

Hvis advarslerne ikke skræmmer dig væk og du er så heldig at få et møde i stand med hende, kan du så ikke prøve hendes ydelse “cu kolding” og så berette om den her det lyder da yderst interessant:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.