Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lige i 3600. Jeg var færdig med mit gøremål.. Og havde ikke mere travlt end jeg nok kunne finde halv til hel time.. Så google .. Amazing Thai massage.. Noget jeg kendte fra tidligere.. Men helt nye massører.. Det gør jeg sgu.. Jeg valgte den lidt utradionelle variant og skrev til deres "pæne" nr.. om de havde tid til en times massage. Svaret kom.. ja bare kom.. Så jeg troppede op.. Det ikke det mest diskrete sted... Men what the hell.. Ind kom jeg, jeg blev vist ind i en af de rum.. Af en ældre tør dame.. Tænkte det bare var MAMA.. Så jeg begyndte at tage tøjet af.. Beholdt boxer på.. Ind kom hun igen og gjorde klar.. HELL NO.. nu var gode råd dyre.. Fuck.. (Lidt løg spark til mig selv for ikke at melde klart ud ved at skrive til det lumre nr)... Nå.. Jeg gik hen og tog min telefon om kom med en eller anden forklaring om min søn var syg.. BLA BLA BLA.. Hun sagde så "Want young girl".. Pludselig havde min søn det meget meget bedre.. haha.. Ind kom Jessi.. Måske ikke lige udseende mig.. Meeen, 203% bedre end ældresagen. Jeg lagde mig.. hun var svensk og ville gerne snakke men der var lidt kludder i mit svenske og hendes semi sløje danske.. Nå.. hun startede.. og det var ikke top massage.. Men når hun var færdig med fx ryggen, nussede hun mig med negle så det gav kuldegysninger og jeg blev helt ( lille savl dråbe ud af mundvigen).. agtig.. Så blev benene masseret.. Stadig ikke noget jeg vil huske.. Men der den lille detalje at hun nussede mit mellemkød med sine negle.. BLING BONG KLASK.. op og stå til den lille mand.. Han forstod godt de signler.. Hun pirrede skønt.. og så da jeg vente mig.. kunne hun godt se, hvilke effekt hendes behandling havde taget.. Så vi fik hurtigt aftalt (jeg kan international sprog for håndtrold).. og det kunne hun.. hun gav os bj for de 300 kr xtra.. Fanfuckingnøjelse.. Overall.. Massage.. Neeej.. -- Nus delen med negle.. jo tak.. HJ... os max godkendt.. Kommer jeg igen.. jaa... Tænker jeg.. Ved ikke om du blevet klogere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...