Hop til indhold

Erfaringer med Kastanje i Hjørring?

Featured Replies

Skrevet

Har vært og besøge hende 2 gange før begge mega gode oplevelser og tænker her 3 gang bliver når hende og hendes veninde annoncer med trekant :D

Skrevet
  • Author
max_xnxx2020 skrev, for 4 minutter siden:

Har vært og besøge hende 2 gange før begge mega gode oplevelser og tænker her 3 gang bliver når hende og hendes veninde annoncer med trekant :D

Kan du sige lidt mere? hvordan er hun? Hun virker sød at skrive med, men ved ikke helt om det er hende eller en telefonpige

Skrevet
JDI skrev, Lige nu:

Kan du sige lidt mere? hvordan er hun? Hun virker sød at skrive med, men ved ikke helt om det er hende eller en telefonpige

Flink, får altid et stort smil når hun ser en og giver os gerne en krammer og det 100% hende selv du skriver med, hvis du får tid så kan du i hvert fald ikke blive skuffet hvis du tager forbi hende 

Skrevet
  • Author
max_xnxx2020 skrev, for 1 minut siden:

Flink, får altid et stort smil når hun ser en og giver os gerne en krammer og det 100% hende selv du skriver med, hvis du får tid så kan du i hvert fald ikke blive skuffet hvis du tager forbi hende 

Lyder godt. Fik du hende til at sprøjte som hun reklamerer med?

Skrevet
JDI skrev, for 3 minutter siden:

Lyder godt. Fik du hende til at sprøjte som hun reklamerer med?

Nej men det har jeg nu heller ikke gået efter, hun har aldrig virket skuffet når jeg er gået derfra så det er det vigtigste for mig:)

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.