Hop til indhold

Søger dejlig oplevelse langs E45

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer.

Jeg skal på søndag køre tværs gennem Danmark fra Aalborg til Odense.

Når jeg nu skal igennem landet så ville det være dejligt at få en skøn oplevelse.

Kender I nogen som I vil anbefale en mand midt i 50'erne?:)

Kvinden skal være moden, og må gerne have former. Og vigtigst så skal det ikke være "sut-dut og smut" Skulle hun have naturlig kønsbehåring ville det være helt fantastisk. :) og så må hun gerne nyde at jeg nyder hende.

Håber I har et bud, og på forhånd tak :)

Redigeret af Midt i livet
Stavefejl

Skrevet

Nok vejle kunne være et bud.  Dog ikke behåret.  

Skrevet
  • Author

8000, jeg har godt læst en masse positivt om hende  så hun var lidt i søgelyset :)

Naturlig kønsbehåring er svært at finde i dag, så det er blot et ønske, og ikke krav.

Tak for tippet :)

Skrevet
8000 skrev, for 11 timer siden:

Nok vejle kunne være et bud.  Dog ikke behåret.  

Jeg kan heller ikke komme i tanke om et bedre bud - Hun er en ener, når det gælder ren nydelse.

Skrevet

Skulle du af en eller anden årsag slippe igennem minefeltet og nå til Odense så kunne hende her måske være et bud :          https://annoncelight.dk/showad/376499 

Disclaimer: Skal siges at jeg ikke har besøgt hende af tidsmæssige årsager - når aldrig tilbage på de kanter -  bliver hver gang fristet af Nok, som er min faste og klare favorit pt.

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 56 minutter siden:

Miza er dejlig og masser af hår.

Hun er vist hverken Thai eller på ruten fra Aalborg til Odense ;)

Skrevet

Beklager, jeg havde ikke set dette er en thaitråd. Men nu skriver han jo ikke hvor langt fra ruten det må være, Miza er fra Koldingområdet, det vil jeg mene er acceptabel afstand. 

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, for 22 minutter siden:

Beklager, jeg havde ikke set dette er en thaitråd. Men nu skriver han jo ikke hvor langt fra ruten det må være, Miza er fra Koldingområdet, det vil jeg mene er acceptabel afstand. 

Enig, det kunne være et godt bud, hvis han har tid nok :)

Skrevet
  • Author

Hold da op :)

Sikke en masse gode dejlige kvinder I foreslår, tusind tak :)

Hmm Miza, wow, hun er lige hvad jeg kunne tænke mig at smøre ind i "kærlighed" men tænker hun skal besøges i mindst 4 timer, så hun skal besøges en anden gang, hvor det kun er hende der er planlagt :)

Veena i Odense ligger så vidt jkan læse et sted hvor min diesel kassebil ikke må køre desværre. Men hun ser dejlig ud, så jeg skal finde en dag jeg kan snuppe bussen.

Anna er lidt for spinkel, men Nok, hun ser bare skøn ud, og har dejlige 'fortrin", sådan nogen er skønne og lege med :wub:

Så lige nu tror jeg at jeg vil hilse på Nok på min tur hjem, vel vidende jeg nok kommer til at fortryde det når hun er så vanedannende :) men så må jeg forbi Vejle igen en anden gang.

Igen takker jeg for alle jeres forslag, det var fantastisk.

God dag derude :)

Skrevet

Ja forskellen ligger vel nok mest i at Anna er parat med alle 3 huller, det kniber lidt med det ene hos Nok. Og så hendes altid glade væsen, uanset hvad. Og hun er ikke særlig spinkel…

god fornøjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.