Biolet 46 Skrevet 28. Oktober, 2024 Hej er der nogen der har været hos Natty og ser hun virkelig så godt ud lækker krop https://annoncelight.dk/showad/401119 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 46 Skrevet 29. Oktober, 2024 Biolet skrev, den 28.10.2024 at 10:22: Hej er der nogen der har været hos Natty og ser hun virkelig så godt ud lækker krop https://annoncelight.dk/showad/401119 Så fik jeg besøgt Natty 100% hende rigtig lække blev lukke ind hvor hun stod i fræk lingeri og med knus utrolig sød og lækker krop havde bestilt 30 min sex og det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 132 Skrevet 30. Oktober, 2024 Biolet skrev, for 14 timer siden: Så fik jeg besøgt Natty 100% hende rigtig lække blev lukke ind hvor hun stod i fræk lingeri og med knus utrolig sød og lækker krop havde bestilt 30 min sex og det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden. Hvad mener du med det? “Det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden” ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 46 Skrevet 30. Oktober, 2024 MrExtra skrev, for 5 minutter siden: Hvad mener du med det? “Det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden” ?? Så må du sætte et koma efter jeg. Hun suttede så englene sang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 132 Skrevet 30. Oktober, 2024 Biolet skrev, for 1 minut siden: Så må du sætte et koma efter jeg. Hun suttede så englene sang. Haha, der kan du se hvor lidt der skal til for at forstå situationen på en helt anden måde..et skide komma,,, hvad skete der ellers, bortset fra at hun suttede så englene sang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 46 Skrevet 30. Oktober, 2024 Tog hende bag fra men den dejlige faste røv kunne lille mande ikke stå for så han gik af. Hun var opsat på at ville masser men havde en aftale så vi aftalte at gøre det om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 132 Skrevet 30. Oktober, 2024 Biolet skrev, for 5 minutter siden: Tog hende bag fra men den dejlige faste røv kunne lille mande ikke stå for så han gik af. Hun var opsat på at ville masser men havde en aftale så vi aftalte at gøre det om. Perfekt, afsted igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg