Hop til indhold

Recommended Posts

Biolet skrev, den 28.10.2024 at 10:22:

Hej er der nogen der har været hos Natty og ser hun virkelig så godt ud lækker krop

https://annoncelight.dk/showad/401119

Så fik jeg besøgt Natty 100% hende rigtig lække blev lukke ind  hvor hun stod i fræk lingeri og med knus utrolig sød og lækker krop havde bestilt 30 min sex og det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, for 14 timer siden:

Så fik jeg besøgt Natty 100% hende rigtig lække blev lukke ind  hvor hun stod i fræk lingeri og med knus utrolig sød og lækker krop havde bestilt 30 min sex og det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden. 

Hvad mener du med det? “Det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden” ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, for 5 minutter siden:

Hvad mener du med det? “Det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden” ??

Så må du sætte et koma efter jeg. Hun suttede så englene sang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, for 1 minut siden:

Så må du sætte et koma efter jeg. Hun suttede så englene sang. 

Haha, der kan du se hvor lidt der skal til for at forstå situationen på en helt anden måde..et skide komma,,,

hvad skete der ellers, bortset fra at hun suttede så englene sang ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog hende bag fra men den dejlige faste røv kunne lille mande ikke stå for så han gik af. Hun var opsat på at ville masser men havde en aftale så vi aftalte at gøre det om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, for 5 minutter siden:

Tog hende bag fra men den dejlige faste røv kunne lille mande ikke stå for så han gik af. Hun var opsat på at ville masser men havde en aftale så vi aftalte at gøre det om. 

Perfekt, afsted igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...