Hop til indhold

Natty Svendborg

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Biolet skrev, den 28.10.2024 at 10:22:

Hej er der nogen der har været hos Natty og ser hun virkelig så godt ud lækker krop

https://annoncelight.dk/showad/401119

Så fik jeg besøgt Natty 100% hende rigtig lække blev lukke ind  hvor hun stod i fræk lingeri og med knus utrolig sød og lækker krop havde bestilt 30 min sex og det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden. 

Skrevet
Biolet skrev, for 14 timer siden:

Så fik jeg besøgt Natty 100% hende rigtig lække blev lukke ind  hvor hun stod i fræk lingeri og med knus utrolig sød og lækker krop havde bestilt 30 min sex og det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden. 

Hvad mener du med det? “Det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden” ??

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, for 5 minutter siden:

Hvad mener du med det? “Det fik jeg ikke første gang hun har en pik i munden” ??

Så må du sætte et koma efter jeg. Hun suttede så englene sang. 

Skrevet
Biolet skrev, for 1 minut siden:

Så må du sætte et koma efter jeg. Hun suttede så englene sang. 

Haha, der kan du se hvor lidt der skal til for at forstå situationen på en helt anden måde..et skide komma,,,

hvad skete der ellers, bortset fra at hun suttede så englene sang ?

Skrevet
  • Author

Tog hende bag fra men den dejlige faste røv kunne lille mande ikke stå for så han gik af. Hun var opsat på at ville masser men havde en aftale så vi aftalte at gøre det om. 

Skrevet
Biolet skrev, for 5 minutter siden:

Tog hende bag fra men den dejlige faste røv kunne lille mande ikke stå for så han gik af. Hun var opsat på at ville masser men havde en aftale så vi aftalte at gøre det om. 

Perfekt, afsted igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.