Hop til indhold

Caribbean Girl - et besøg værd

Featured Replies

Skrevet

Forleden besøgte jeg "Caribbean Girl" i Tureby. 

https://annoncelight.dk/showad/404074

Aftalen kom hurtigt i stand og hun bad mig bekræfte 10 min inden ankomst. Stedet er det kendte hus på landet i Tureby. Døren blev hurtigt åbnet og afslørede en curvy krop uden at være fed. Præcis som jeg kan li' det! Hendes ansigt er ikke specielt smukt, men hun er heller ikke grim. 

Vi gik til et temmelig mørkt værelse og fik afregnet for 45 min, betalt med Revolut. 

Af med klunset og jeg stod bag hende med pikken mellem hendes baller mens jeg kunne gramse på hendes dejlige bryster. De er naturlige og har (for mig) den helt rigtige størrelse. Ikke for store, ikke for små. Hun vender sig så vi kan kysse. Lækre dybe tungekys. Jeg elsker det! 

Ned på sengen. Min pik er allerede helt stiv og hun går i gang med et dejligt BJ som hun gør godt. Det er ikke deep throat, men lækkert sensuelt. Hun drejer sig så jeg også kan slikke hendes fisse. Dejligt!

Hun lægger sig på ryggen, vi kysser igen. Virkelig saftige våde kys! Jeg bevæger mig ned så jeg kan slikke hendes brystvorter. Det er nok det bedste ved hendes krop. Vorterne er store og ret lange. Det er en sand fornøjelse at lege med dem! Jeg kan næsten ikke holde op med at slikke dem! Efter et stykke tid bevæger jeg mig dog længere ned, spreder hendes ben, lægger hænderne under hendes store baller og begynder at slikke fissen. Hendes klit er lille, men hun vrider sig under mig. Fissen bliver drivvåd og hun smager dejligt. Efter et stykke tid simulerer hun en orgasme. 

Jeg lægger mig igen på ryggen og hun giver endnu et blowjob mens jeg leger med de lækre bryster.

Så er det tid til at kneppe. Hun ruller hurtig et kondom på og sætter sig på mig pik. Hun starter i et hurtigt tempo, jeg bliver nødt til at be' hende og at sætte farten ned for ikke at komme for hurtigt. Jeg kommer dog alligevel efter få minutter. Hun renser min pik med en vådserviet. 

Vi ligger lidt og slapper af. Hun finder dog hurtig sin mobil frem og begynder at tjekke beskeder. Lidt irriterende. 

Jeg rejser mig og tager mit tøj på. Da jeg kommer ud ser jeg at der kun er gået 35 minutter. 

Det bedste ved hende er de lækre bryster og dejlige dybe våde tungekys. Alene af den grund kunne jeg godt finde på at besøge hende igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.