Hop til indhold

Ligegyldige "anmeldelser"

Featured Replies

Skrevet

Som nogen vil vide, blev jeg fornylig overfaldet af en flok hyæner p.g.a. mit indlæg om "Ligegyldige anmeldelser" og flere anbefalede mig at læse De Grå Sider, hvis jeg ønsker detaljerede beskrivelser af sex-akter - uden nogen forklaring på, hvad det havde med mit indlæg at gøre.
Men det har jeg skam gjort mange gange – faktisk skrev jeg en overgang mere end 10% af artiklerne på De Grå Sider, og mere end halvdelen af artiklerne om BDSM.
Det begyndte med, at jeg sendte et indlæg ind og kort efter fik en venlig hilsen fra hende, som redigerede siderne – tror hun hed Marianne – om, at hun syntes, jeg skrev rigtig godt, så hvis jeg var interesseret, ville hun gerne købe flere artikler af mig.
Det tog mig sjældent mere 1½-2 timer at skrive en artikel, så jeg havde en rigtig god indtægtskilde ved siden af mit faste arbejde. Hvor meget kan jeg ikke huske.

For det meste skrev jeg det, jeg havde lyst til, men nogle gange bad redaktøren mig skrive om noget bestemt – kan bl.a. huske, at hun engang bad om noget om regnfrakker, og det og lignende udfordringer klarede min fantasi fint.

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sluttede – kan det passe, at De Grå Sider blev nedlagt?
Fandt lige ud af, at man på biblioteket kan låne “Historien om Ugens rapport” på hele 186 sider, men der står nu kun meget lidt om De Grå Sider.
Jeg mener, at jeg har gemt alle artiklerne og mit regnskab på en ekstern HD, men kan ikke umiddelbart finde den, men hvis jeg finder den, og der er interesse for det, skal jeg gerne dele nogle af dem.

qqqqqqqqqqqqqqq.jpg

Redigeret af DannyP

Skrevet
DannyP skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sluttede – kan det passe, at De Grå Sider blev nedlagt?

Du er sluttet før 2010, men De Grå Sider fortsatte indtil magasinerne stoppede og hjemmesiden blev til en "Fejl ved etablering af databaseforbindelse". Jeg skrev (eller udvalgte fra arkivet) De Grå Sider fra 2011 til 2013 da Jeg var ansat hos G&S International, der overtog magasinerne i 2010 (wikipedia tager fejl på dét punkt - de nævner en anden virksomhed ejet af de samme 2 mennesker).

I den tid Jeg var freelancer (2010-2011 og 2013-2017) og hele den tid Jeg var fastansat (2011-2013) hos G&S har der ikke været indkøbt Grå Sider historier, men Jeg kan ikke sige om der er indkøbt historier i Allers' tid. G&S genudgav ganske enkelt alt det gamle igen og igen, eller Jeg omskrev nogle af de synops'er Jeg skrev til mine film, som aldrig var blevet produceret. 

Skrevet

Er det en invitation til debat, nu du har lagt den i debatforum? Hvis ja, er det ikke det samme som din tidligere tråd om anmeldelser? Altså blot en gentagelse. Hvor du havde svært ved at forstå og acceptere, at alle ikke skriver udførligt om selve akten, sex. Bla kaldte det vås. Nu

DannyP skrev, for 8 timer siden:

overfaldet af en flok hyæner

Virker mest pga din retorik og lukkede tilgang, postuleren, at du blot vil lave et statement. Et udbrud. Uden noget ønske om at lytte og forstå, hvorfor nogle brugere ikke udpensler knald, knep, pik, patter og den slags. 

Du har jo ikke patent på, hvad en anmeldelse SKAL indeholde. Du kan SYNES noget og have en subjektiv smag ift hvad der er interesant, frækt, beskrivende (nok) ift dine behov. At du linker til google, wikipedia og ordbogen betyder stadig ikke, at det er en universal sandhed ift at skrive en anmeldelse. 

Denne tråd hedder 'ligegyldige anmeldelser'(for dig). Men omhandler din historie med at skrive, digte for De Grå Sider. Hyggeligt. Nostalgisk. 

Er det dét, vi skal debatere? Hvorfor de stoppede? Om lignende stadig findes online? Eller er dit ønske at få en debat om, hvad forskellige mennesker synes, en anmeldelse bør indeholde? 

Personligt er jeg gerne fri for detaljeret,  stram analpumpning og læser hellere om omgivelser, kontakt, atmosfære og pigens umiddelbare tilstand som smil, sprog, service, påklædning, tlfbrug, mulighed for bad og den slags. Men jeg er måske også blot en overfaldende hyæne fyldt med vås, der ikke ved, hvad en anmeldelse SKAL indeholde (iflg dig)?

Glæder mig til at læse enten en anmeldelse fra dig (selv om du ikke har besøvt en gp i 117. år) eller en af dine gamle noveller fra Ugens Rapport.

Har du en med en lærerinde?

Redigeret af nillerniller

Skrevet

Enig her. De gode anmeldelser for mig er dem der indeholder de lidt mere faktuelle ting som feks alder, pris, omtrentlig beliggenhed, service niveau, og selvfølgelig også en kort opsummering af selve mødet.
Men udpensling af detaljerne samt anmelders subjektive opfattelse af mødet og pigen er mig uvedkommende. Det er for personligt forstået på den måde at der er relativt lille sandsynlighed for at jeg kommer til at have præcis samme oplevelse, da den del jo netop er der hvor det varierer kraftigt fra person til person. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.