Hop til indhold

Gangbang ny

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg er en mand i slutningen af tyverne, som gerne vil prøve at udforske i at deltage i et gangbang, som jeg har fundet på AL, men jeg er lidt diskret.

Hvad er jeres erfaring, hvordan foregår det, hvad er jeres alder? Venter man bare til at der er plads i baggrunden? 

Tak

Skrevet

Selv har jeg deltaget 4 GBs alle på etablerede bordeller med kendte piger. 
Generelt er stemningen hyggelig, venlig og liderlig. Der er plads til alle temperamenter, de professionelle piger sørger for at alle får fisse og mund (og analt, hvis det er med i pakken). 
Har oplevet at man hjalp hinanden med at finde vand, kondomer. 
Nogle mænd er mere fremstræbende end andre, men som regel får vi alle nok. 
Aldersfordelingen spænder fra yngre til ældre, hvis pigerne ikke stiller krav, stiller mændene heller ikke. 
Det er en sjov og liderlig oplevelse, men du må ikke være pikforskrækket, man kommer nogle gange tæt på en fremmed pik. 
Prøv det, du ved ikke om det er noget for dig, før du har prøvet det. 
Har ikke prøvet mere private GBs, der er måske andre spilleregler. 

Redigeret af Oldtimer

Skrevet

Jeg har deltaget i 5 gang bangs siden mit første i Januar i år. 

Hvordan det præcist foregår er vidt forskelligt 

Mit første GB var med to GPer og seks mænd GPerne satte rammerne der stort set var kondomskift hvergang og ellers ret fri leg. de styrede selv det med at invitere os mænd med i legen. 

Mit andet GB var med en kvinde og 7-9 mænd der var med nogen i en time andre i to timer her var reglerne sat på forhånd gummi ved penetration blow uden og pigen var selv inviterende til deltagelse og mændene viste hensyn til at alle kunne komme til (Der deltog er jeg sikker på en privat mandlig dom eller bolleven der var pigens sikkerhed). 

Mit tredje var en kvinde og 20+ mænd privat vi blev lukket ind samtidigt smed tøjet og gik i værelset når man var klar der var en mand der sikrede at alle opførte sig pænt man stod j kø gik frem når der var plads og smuttede når man var kommet igen pga. de mange deltagere. 

Fjerde var en gentagelse af nummer to

Femte var på et etableret anerkendt sted med fire GPer nok også mellem 16-20 mænd i to værelser to piger i hvert rum og seng pigerne styrede reglerne selv og inviterede folk hen en engang imellem og ellers styrede vi mænd det selv med at stå i kø og ss på og så gå frem når der var plads til det. 

Til dem alle har alderen på deltagere været meget spredt fra 20erne til omkring 60+

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.