Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/260775

Der kommer jo mange forespørgsler på anbefalinger af piger generelt eller til denne eller hin ydelse og jeg havde set Claudia blive nævnt med jævne mellemrum.

Man er jo nysgerrig, så annoncen blev tjekket i går og den lokkede!

Da jeg så at hendes ene vagt per 14 dage var i dag, blev der straks booket et formiddagsmøde.

Adressen kom fint frem og den lå godt og diskret og ikke i en ødemark.

Jeg vidste på forhånd at Claudia er en voksen dame, men jeg er selv en moden herre, så alt var godt m.h.t. alder og hun har dæleme en flot krop.

Kvindelige kurver, store bløde velsiddende bryster og en dejlig kvinderøv, der absolut ku' tåle små kærlige klask.

Da det var første gang vi så hinanden fik vi lige en snak om hvad er skulle ske.

Claudia tibyder blid dominans og jeg spurgte ind til det, da jeg er nysgerrig, men vi droppede det.

Så spurgte jeg om analsex og det ku' vi sagtens finde ud af, men det kom aldrig så vidt!

Hele mødet gik med at sutte,, slikke, kæle, klaske, gramse o.sv. med en smule indlagt bol.

Vi passede fysisk og seksuelt rigtigt godt sammen.

Selv en 69'er var på ingen måde akavet og vi ku begge nå hvad vi ville med mund og tunge uden anstrengelse.

Der skete absolut ting og sager, der ikke var aftalt og som ikke står på Claudias menukort

Som Claudia sagde: "Det er utroligt at det er første gang vi er sammen"

Jeg nåede aldrig at tage hende bagi og det var lidt synd.

Claudia sagde bagefter at på et tidspunkt da hun blev slikket "at der ville det have været lækkert at få den bag i"

En dejlig og dygtig kvinde, der skal ses igen.

Det var afslutningen på en uge med 3 besøg hos GP'er.

Alle kvinder jeg gerne møder igen, men Claudia var i særklasse.

Redigeret af Lidhorn
Bedre tekst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.