Hop til indhold

Alisa Thai i Ejby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/search/Alisa

En dejlig time med Alisa. Har besøgt Alisa flere forskellige steder. Og der var genkendelse med det samme. Så da vi kom ovenpå var der straks dejlige tungekys. En rigtig god måde at tænde mig på. Lidt massage til at starte med for lige at kunne slappe af. Men det kom hurtigt - vend om. 

Så blev der givet skiftevis 69 og kun blow. Hun er vild med at blive slikket, men blidt. 

På med gummi og så sexede vi. Lige før jeg kom trak jeg mig ud og bad hende tage det hele i munden. Som sagt så gjort. 

Hun er ikke god til engelsk så kommunikation foregik med google translate. 

Kommer jeg igen - ja helt sikkert.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg besøgte Lucy / lucv samme sted, kan desværre ikke finde hende længere, men hun kan også varmt anbefales 

• 2 months later...
Skrevet

Besøgte Alisa forleden aften.
Jeg savnede lidt dejligt sex. Vi har ikke set hinanden et stykke tid. Har været 7 uger i thailand.

Blev hurtigt inviteret inden for og inden vi gik op af trappen havde vi kysset. Fik hurtigt afregnet og så spurgte hun med et særlig glimt i øjet, om vi skulle starte med massage. Ja lidt, som så hurtigt gik over i turn around med blow job. Hun kærtegner virkelig “den”  med mund og tunge. Og hvis ikke jeg havde sagt stop var jeg nok kommet. Nu mente hun at det var hendes tur. Så lavede vi en 69’er. Hun smager dejligt og efter kort tid var hun meget våd. Jeg insisterede på at blive ved til hun kom. Hun elsker det. 
Til sidst havde vi sex. Stille og roligt med følelse. Tiden gik hurtigt desværre. Kunne da godt have blevet lidt længere. 
Det må blive en anden gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.