Hop til indhold
OrganDonor

Asia Thai Wellness | Vestervoldgade | Tanya - Pat

Recommended Posts

Jeg vidste det jo godt, at dette sted hellere vil give det nogen kalder
fuld pakke, og helst få det overstået inden for den halve time.  :-|

De af thaistederne der har det sådan, gider da ikke at spilde tid og
kræfter på at gennemmassere een for sølle 400 Kr.

Det er fint nok, bare man er nogenlunde klar over det forholder sige sådan.

Jeg ringede bare på, og håbede på at der var ledigt til mig, og det var der tilfældigvis. :)

Jeg blev modtaget af hende der er at se på billederne på hjemmesiden,
Tanya kalder hun sig, også kendt som Thai beauty fra Kokkedal.
Det var også hende det lagde ud med massagen som jeg bestilte, olie til 400 kr.

Der var tale om en blød og afslappende massage, der efter få minutter
var fokuseret omkring undervognen, det var ganske behageligt.

Jeg hørte at en anden mand blev lukket ud af lejligheden.

Efter endnu nogle minutter, stadig liggende på maven, da jeg var godt hed,
blev jeg spurgt om jeg ville have sex med en ung pige, jeg ville hører hvad det mon kunne løbe op i,
og da prisen synes rimelig i forhold til hvad der ellers beregnes for dette på stedet, slog jeg til. :smile:

Ind kom en ung smuk, slank og lækker lille sag på omkring de 25 år, med langt bølget kulsort
hår, hendes navn er Pat.

Lidt svensk, gummifransk og så en heftig veludført ridetur og afgang.

Et bad og 35 minutter efter på Vestervoldgde igen.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vidste det jo godt, at dette sted hellere vil give det nogen kalder
fuld pakke, og helst få det overstået inden for den halve time.  :-|

De af thaistederne der har det sådan, gider da ikke at spilde tid og
kræfter på at gennemmassere een for sølle 400 Kr.

Det er fint nok, bare man er nogenlunde klar over det forholder sige sådan.

Jeg ringede bare på, og håbede på at der var ledigt til mig, og det var der tilfældigvis. :)

Jeg blev modtaget af hende der er at se på billederne på hjemmesiden,
Tanya kalder hun sig, også kendt som Thai beauty fra Kokkedal.
Det var også hende det lagde ud med massagen som jeg bestilte, olie til 400 kr.

Der var tale om en blød og afslappende massage, der efter få minutter
var fokuseret omkring undervognen, det var ganske behageligt.

Jeg hørte at en anden mand blev lukket ud af lejligheden.

Efter endnu nogle minutter, stadig liggende på maven, da jeg var godt hed,
blev jeg spurgt om jeg ville have sex med en ung pige, jeg ville hører hvad det mon kunne løbe op i,
og da prisen synes rimelig i forhold til hvad der ellers beregnes for dette på stedet, slog jeg til. :smile:

Ind kom en ung smuk, slank og lækker lille sag på omkring de 25 år, med langt bølget kulsort
hår, hendes navn er Pat.

Lidt svensk, gummifransk og så en heftig veludført ridetur og afgang.

Et bad og 35 minutter efter på Vestervoldgde igen.

-OD

Jeg er også kommet der en del, men har "lagt dem lidt på is".

De sidste par gange syntes jeg at jeg oplevede det hele lidt "mekanisk" :roll:, og på et tidspunkt røg der godt mange piger igennem "svingdøren".

Pigen på billedet kalder sig, over for mig i hvert fald, Cartoon :shock: , men jeg ved at hun også styrer/ejer et sted oppe nordpå, der kalder hun sig måske for Tanya :-P

Cartoon udfører en meget blød massage, og lægger heller ikke skjul på at hun ikke har så mange kræfter at lægge i massagen :smile: , og så tror jeg ikke at hun selv personligt giver fuld pakke, måske til nogle få udvalgte, men der i blandt hører jeg vist ikke :grin:, men HJ har jeg dog modtaget fra hende :mrgreen:  

Men jeg har da haft mange fine stunder på stedet, oplæring af ny pige i kunsten; HJ, f.eks :grin:

Hilsner fra

Dråben 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, Er der nogle der har nogle helt friske anmeldelser om Tanya. giver hun ikke fuld pakke eller er det kun til udvalgte, som dråben skriver.

Mener at have læst at hun giver fuld pakke, men det kan selvfølge være at hun er stoppet med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

en frisk anmeldelse har jeg ikke men har fået fuld pakke af tanya for nogle år siden, og det var fremragende. og så har hun efter min smag en krop der hører til blandt top tre af thaimassage piger jeg har mødt i København.

var der nogle gange for et år siden, men synes pigerne var kedelige og dårlige til massage, og så blev der byttet pige midt under massagen hvilket jeg ikke bryder mig om.

men det lyder som om det er et besøg værd igen....hende der hedder pat, er hun slank, og hvordan er hendes bryster? nogen der kender deres åbningstider?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hende der hedder pat, er hun slank, og hvordan er hendes bryster? nogen der kender deres åbningstider?

"Ind kom en ung smuk, slank og lækker lille sag på omkring de 25 år, med langt bølget kulsort
hår, hendes navn er Pat." ..og kan tilføje at hun har små, flotte, faste naturlige bryster.

De reklamere ikke med deres åbningstider, men tror de er lange.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har også hørt at der er blevet byttet pige midt i det hele, det kan jo være, som dråben skriver, at hun (Tanya), ikke giver fuld pakke mere. Hvem ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har også hørt at der er blevet byttet pige midt i det hele, det kan jo være, som dråben skriver, at hun (Tanya), ikke giver fuld pakke mere. Hvem ved.

jeg var inde og besøge stedet og betilte fuld pakke. stedet virker rigtigt pænt og nydeligt, og Mamasan var også rigtig servicemindet. en pige ved navn First blev præsenteret for mig. Har aldrig mødt en så uengargeret pige som hende, en man næsten har lyst til at sige: find dig et andet job!

da vi endelig kom til samleje kunne jeg lugte gammel tis , som om hun ikke har været i bad i flere dage. undskyld min harme, men det eneste jeg tænkte på bagefter var at komme hurtigt hjem og i bad. jeg er ikke i tvivl at stedet er populært og velbesøgt , men spar jer for de penge og

spørg efter en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Har også besøgt Pat. Dejlig pige, god kemi. Men også meget ivrig for at sælge sex fremfor massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

og hun lugtede bestemt ikke af gammel tis. Var heldig. Men det kan undertiden være nødvendigt at bede thaipigerne om at tage et bad, hvis der skal hilses på missen, og det bør man selvfølgelig ikke betænke sig for at gøre.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

og hun lugtede bestemt ikke af gammel tis. Var heldig. Men det kan undertiden være nødvendigt at bede thaipigerne om at tage et bad, hvis der skal hilses på missen, og det bør man selvfølgelig ikke betænke sig for at gøre.

Det synes jeg nu er meget sjældent, ..at de oser af fir susse, det var også en anden pige der havde fænomenet, ..First.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Er det ikke et sted med fokus på sex så betjener de ikke kunden med konstant renvasket fitte. Logik for burhøns.

Del dette indlæg

Link til indlæg

....de oser af fir susse, det var også en anden pige der havde fænomenet .......

Øh, hvad er "fir susse"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Byt om på de to første bogstaver :)

-OD

Tak, nu giver det bedre mening :oops: . Luften herinde er ellers fuld af mærkelige termer og forkortelser :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det ikke et sted med fokus på sex så betjener de ikke kunden med konstant renvasket fitte. Logik for burhøns.

Sorry, undskyld osv, men så er du sgu en burhane.

Selvfølgelig er de konstant renvaskede. Jeg har aldrig oplevet en thai, der ikke laver en lille pause efter massagen, for at gå i brusebadet og vaske sig - aldrig. Du må komme nogle skumle steder :)

Jeg har heller aldrig nogen sinde oplevet en dansk pige, for den sags skyld, der ikke var meget lækker soigneret og duftede dejligt af sæbe og kvinde.

Måske skulle du overveje at betale lidt mere for dine oplevelser og komme udenfor buret og se verden der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til din logik, kan jeg oplyse at stedet om nogen, er kendt for at være et sted med fokus på sex  :wink:.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Selvfølgelig er de konstant renvaskede. Jeg har aldrig oplevet en thai, der ikke laver en lille pause efter massagen, for at gå i brusebadet og vaske sig - aldrig. Du må komme nogle skumle steder :)

Jeg har heller aldrig nogen sinde oplevet en dansk pige, for den sags skyld, der ikke var meget lækker soigneret og duftede dejligt af sæbe og kvinde.

Måske skulle du overveje at betale lidt mere for dine oplevelser og komme udenfor buret og se verden der.

Nåja og de danske piger vasker sig mellem hver gæst ikke :D. Men man skal jo ikke have meget at flytte rundt med for at tale som du gør. En elsker på et prostitutionsforum :d

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nåja og de danske piger vasker sig mellem hver gæst ikke :D. Men man skal jo ikke have meget at flytte rundt med for at tale som du gør. En elsker på et prostitutionsforum :D

Nej du har igen helt ret. Der er ikke meget at gøre godt med.

Jeg rejser let ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Til din logik, kan jeg oplyse at stedet om nogen, er kendt for at være et sted med fokus på sex :wink:.

-OD

Som stort set alle thai steder. Jeg skal ikke afvise der findes steder hvor man ikke kan få sex men enten har jeg ikke haft lyst til at spørge eller også kender jeg ikke stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller du kommer nogen steder, hvor de altid tager tøjet af og smører/fedter sig ind.

Jeg kan ikke komme i tanker om et sted jeg plejer at komme, hvor det er typisk. Men nu kommer jeg typisk heller ikke steder med fokus på sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til din logik, kan jeg oplyse at stedet om nogen, er kendt for at være et sted med fokus på sex  :wink:.

Som stort set alle thai steder. Jeg skal ikke afvise der findes steder hvor man ikke kan få sex men enten har jeg ikke haft lyst til at spørge eller også kender jeg ikke stedet

Nu modsiger du dig selv, Bogholder. Først pointerer du at det er de steder der ikke "har fokus" på sex, hvor pigen ikke nødvendigvis er nyvasket. Senere siger du så at (stort set) alle steder har fokus på sex, og at du ikke kender nogen uden? Hvorfor så den første skelnen?

Der er forskel på "fokus på sex" og "mulighed for sex" - i min verden. Og i din første besked?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Eller du kommer nogen steder, hvor de altid tager tøjet af og smører/fedter sig ind.

Jeg kan ikke komme i tanker om et sted jeg plejer at komme, hvor det er typisk. Men nu kommer jeg typisk heller ikke steder med fokus på sex.

Nå da?????

Vi taler i denne tråd om thaipiger der yder sex, og deres hygiejne. Sådanne steder kommer du ikke typisk. Dit indlæg er altså uden relevans.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...