Hop til indhold

Lukning af konto?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er jo nu her og synes forum er rigtigt godt. Men det tager skisme min tid så jeg tapper ud igen desværre. 
men hvordan lukker man sin konto ? Jeg har kontaktet admin om ønsket om at lukke min konto, men den er her stadig .) er der en her der ved hvordan man ellers kan gøre ? 

Skrevet
Anders 48 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er jo nu her og synes forum er rigtigt godt. Men det tager skisme min tid så jeg tapper ud igen desværre. 
men hvordan lukker man sin konto ? Jeg har kontaktet admin om ønsket om at lukke min konto, men den er her stadig .) er der en her der ved hvordan man ellers kan gøre ? 

Prøv at kigge lidt ned af siden, så kan du se at der er mange med samme problem. Log af og vent, de fleste bruger bliver slettet i løbet af nogle uger, nogle venter længer og skal rykke for det flere gange, og der går længer og længer tid inden det sker. Log af og slet siden og lad være med at bruge den, det er mit bedste råd.

Skrevet

Under kontoindstillinger kan du slette din profil.

Skrevet

Adm sover tornerosesøvn

Højre hjørne øverst

Account/settings

Kontoindstillinger

Slet profil/delete

Screenshot_20241028_123912_Gallery.jpg

Redigeret af nillerniller

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.