Hop til indhold

Vica eller lærke

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt vica og Lærke på PG? Og vil fortælle lidt :-)

Hvem er Best til gf, hvem har det kønneste ansigt og den mest faste krop og popo? :-)

Skrevet

Helt klart Lærke hvis du er til varm hot inderlig sex.. man kan godt blive smålun på hende :biggrin:

Skrevet

Har ikke mødt Vica , men Lærke er dejlig, og enig i betragtningen om at man nemt kunne blive lidt for glad for hende. 

Skrevet

Synes ikke jeg kan finde ud af om Lærke tungekysser? Og så har jeg svært ved at besøge de andre steder. Foretrækker lige at kunne skrive lidt med kvinden..

• 3 weeks later...
Skrevet
Mr_Swingking skrev, den 28.10.2024 at 06:22:

Synes ikke jeg kan finde ud af om Lærke tungekysser? Og så har jeg svært ved at besøge de andre steder. Foretrækker lige at kunne skrive lidt med kvinden..

Hej søde 

Det gør jeg :)

Du er altid velkommen til at skrive til mig ;)

Skrevet

Vica er intet mindre end vidunderlig :wub:

Skrevet

Har mødt Lærke, og hun er fantastisk dejlig - har ikke mødt Vica - men tænker at begge er rigtig gode valg, tror ikke du kommer til at være utilfreds:)

Skrevet

Jeg har været sammen med både Vica og Lærke og kan kun anbefale dem begge.

Vica var lidt mere fremme i skoene end Lærke, og hun gik ret friskt til mig. Lærke er lidt mere forsigtig (af mangel af bedre ord) end Vica, men hun er bestemt ikke genert. Jeg kunne gå superhårdt til begge piger, og jeg kunne gøre med dem, som jeg havde lyst. Det var rimelig vanilla sex, men til den hårde side, hvor pigerne blev holdt fast og gennemkneppet.

Jeg fik sjaskvåde tungekys af Lærke, mens det var lidt mere tantet med Vica.

Som sagt - jeg kan kun anbefale både Lærke og Vica, men skal jeg besøge dem igen, vil jeg nok starte med Lærke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.