Hop til indhold

grøndlandske piger

Featured Replies

Skrevet

hej er der slet ikke nogen grøndlandske piger i aalberg mere og jeg tænker ikke på dem inde på kenndy pladsen

• 4 weeks later...
Skrevet

Har prøvet at sende en mail, men det er åbenbart ikke muligt at få kontakt til hende. 

Andre der har samme problem? 

Skrevet

Hende der kalder sig "liderlig tøs i 9320" er også grønlænder samt hende der kalder sig noget med "frisk på hygge" i nordjylland .den første er en pæn kvinde

Skrevet
nordjyskfyr skrev, for 5 timer siden:

Hende der kalder sig "liderlig tøs i 9320" er også grønlænder samt hende der kalder sig noget med "frisk på hygge" i nordjylland .den første er en pæn kvinde

Frisk på hygge er absolut ikke værd og besøge, mage til kedelig og usoigneret fruentimmer skal man lede længe efter..

Skrevet
nordjyskfyr skrev, for 7 timer siden:

Hende liderlig tøs i 9320. Har godt nok humør svingninger men på en god dag er hun et virkelig godt knald .. dog på en dårlig dag…ville jeg hellere finde en anden.   

Skrevet

Nogen som ved noget om der findes en eller et par søde Piger i Midtjylland / Vestjylland ? Grønlands Piger er nogle af de Smukkeste Piger !! Efter min opfattelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.