Hop til indhold
rocketbrother

Moden og attraktiv kvinde på Frederiksberg?

Recommended Posts

Gå dog efter nogen med billede. Det er et DÅRLIGT tegn at hun ikke engang gider at poste billeder af sig selv. Hvem ville købe noget normalt uden at have set billeder af det?

Bare et godt råd. Nå ja du kan selvklart maile hende for billedinfo, men underligt/skummelt at hun ikke poster billeder. Det kan også være et tegn på at hun har brug for at være meget diskret. Det behøver ikke at være negativt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak. Så du fraråder mig det med nogle ok grunde, men så afslutter du og modsiger din påstand med, at det ikke behøver at være negativt med manglende billede.

Det mest brugbare svar er hvis nogen har besøgt hende og havde tid til at besvare mit spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej du gør hvad du har lyst til. Jeg kommer bare med et godt råd, der ikke nødvendigvis behøver at være korrekt, men blot meget sandsynligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er interesseret i at vide om nogen har erfaringer med kvinden. Dvs fakta og ikke teorier samt udokumenterede sandsynligheder. Det sidste kan jeg ikke bruge til noget.

Det er er sådan set meget simpelt, hvis man bare forholder sig til spørgsmålet i første post :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...