Hop til indhold

Moden og attraktiv kvinde på Frederiksberg?

Featured Replies

Skrevet

Overvejer på baggrund af hvad? Der er ingen billeder andet end noget kort tekst.

Skrevet

Gå dog efter nogen med billede. Det er et DÅRLIGT tegn at hun ikke engang gider at poste billeder af sig selv. Hvem ville købe noget normalt uden at have set billeder af det?

Bare et godt råd. Nå ja du kan selvklart maile hende for billedinfo, men underligt/skummelt at hun ikke poster billeder. Det kan også være et tegn på at hun har brug for at være meget diskret. Det behøver ikke at være negativt.

Skrevet
  • Author

Tak. Så du fraråder mig det med nogle ok grunde, men så afslutter du og modsiger din påstand med, at det ikke behøver at være negativt med manglende billede.

Det mest brugbare svar er hvis nogen har besøgt hende og havde tid til at besvare mit spørgsmål.

Skrevet

Nej du gør hvad du har lyst til. Jeg kommer bare med et godt råd, der ikke nødvendigvis behøver at være korrekt, men blot meget sandsynligt.

Skrevet
  • Author

Jeg er interesseret i at vide om nogen har erfaringer med kvinden. Dvs fakta og ikke teorier samt udokumenterede sandsynligheder. Det sidste kan jeg ikke bruge til noget.

Det er er sådan set meget simpelt, hvis man bare forholder sig til spørgsmålet i første post :).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.