Hop til indhold

LEXY Hot MILF, Big tits, Crazy Blow Job, nær Odense

Featured Replies

Skrevet

Hjemkommet fra en rigtig dejlig oplevelse, vil jeg fortælle lidt om denne smukke og sexede kvinde:

https://annoncelight.dk/showad/413128

Jeg var spændt på at se, om hun var lige så smuk og sexet, som på fotoene i hendes annonce. Jeg blev bestemt ikke skuffet, fotoene er af hende.

Jeg kan rigtig godt li’ kvinder med store bryster og et velformet bagparti, det må man i den grad sige, at hun levede op til. WOW.

Vi havde aftalt et besøg på en time, så efter en hurtig tur under bruseren (jeg havde lige nået at begrave mit ansigt i hendes store smukke balder inden) valgte jeg at starte med at modtage massage af lår, kugler og pik, og derefter dyb blowjob uden kondom og sex med kondom.

Den indledende massage var pirrende, op og ned af lårene og langsomt nærmede hun sig kugler og pik. Lækkert.

Så begyndte hun at sutte og slikke pik i lang tid med savl og spyt, og hun gik rigtig dybt i halsen, og hun sagde, at jeg var så stor, at hun fik hun tårer i øjnene ind i mellem, og måtte tørre pik og øjne. Godt, at jeg ikke er  helt ung mere, for ellers havde jeg ikke holdt ret længe. Følsomheden er ikke hvad den har været, men det har jo den fordel, at man kan holde længere tid.

Ca. halvvejs var det tid til sex. Jeg havde glædet mig rigtig meget til at tage hende bagfra. Lexy på alle fire. Det var pragtfuldt at mærke hendes bløde og alligevel faste balder, når jeg stødte i bund. Jeg bad hende om at lægge sig fladt ned på maven, og jeg trængte op i hende i den stilling. Der kunne hun virkelig mærke pikken, og hun stønnede højlydt, og jeg stemte i, for det er en af mine favoritstillinger, hvor mit underliv ligger ovenpå hendes balder.

Nu  stillede jeg mig op ved siden af sengen, og hun suttede mig igen. Til sidst tog jeg selv pikken i hånden og sendte pænt meget sperm ud over hendes store bryster.

En helt i gennem pragtfuld oplevelse, som jeg absolut klart kan anbefale.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.