Hop til indhold

Lorena i Odense C - på alle måder ægte

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Lorena i Odense C: https://annoncelight.dk/showad/413353 

Det føltes lidt som at tage en chance, da hun ikke havde nogle anmeldelser. Men et foto inklusiv den lokale avis overbeviste mig om, at den flotte, curvy kvinde var ægte. Og det var hun i den grad grad. 

Blev modtager at en glad og smilende Lorena, som er udstyret med de lækreste, legesyge bryster. Behandlingen var præcis som ønsket. Til en fair pris og uden kiggeri på klokken.

Hendes personlighed var skøn og også helt ægte. Vi connectede med det samme, og hun var nem og vildt hyggelig at tale med.

Alt i alt er skønt besøg. Og en stor anbefaling herfra. Nogle gange skal man bare tage chancen :wub: 

PS - hun er kun på kort visit, men planlægger at komme retur inden så længe. 

Skrevet
  • Author

Ser lige at hun faktisk kalder sig Emily i annoncen. Lorena stod blot helt nederst i profilen. Beklager forvirringen. Men det er i hvert fald pigen på billederne du møder. Og hun leverer en rigtig god oplevelse :)

Skrevet

Tak for anmeldelsen. 

Det er præcis sådan en annonce man ikke rigtig ved om man skal “tro på”, så det var dejligt med en anmeldelse. Tak.

Skrevet

Er enig i wombats anmeldelse. Jeg har besøgt denne skønne kvinde 2 gange og hver gang er jeg blevet mødt med stort smil og et charmerende væsen. Mødet bærer overhovedet ikke præg af at man bare er et nummer i rækken. Hun er curvy som hun skriver, dejlig stram om pikken og giver et skønt blowjob. Rigtig god indlevelse under selve akten.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.