Hop til indhold

Pim Vejle - Spar jeres penge, og brug dem et andet sted!

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre.

Kunne ikke finde en anmeldelse på Pim - Hun hører til hvor Pin og Tina tidligere har været på Nørrebrogade.
https://annoncelight.dk/showad/340972

Bestilte 30 min massage + HJ - Stod på gaden 20 minutter efter, med en halv aftørring og 600 kr fattigere.

Massagen kunne jeg næsten ikke mærke - Hun lavede 3 strøg, og så mere olie på - Brugte nok længst tid på min højre læg...

INGEN pirring overhovedet, og man måtte heller ikke røre hende undervejs - Havde betalt 100 kr ekstra for at hun skulle være topløs, men det skete aldrig.

Dårligt handjob med dårlig afslutning, som hun kun tørrede halvt op.

20 minutter senere stod jeg på gaden...

SPAR jeres penge, og brug dem et andet sted.

De bedste hilsner

Philip

Skrevet

Hun ser nu ellers dejlig ud, hende Pim. Men det er sagt, så har jeg aldrig brudt mig om 30 min. Det har jo aldrig fungeret, sådan rigtigt. Den helt gode oplevelse udebliver af alle mulige årsager.

Pulsen kommer først ned 10-15 min efter man er kommet ind af døren. Om vinteren er fingrene stadig blå efter et kvarter. Og hele kroppen skal lige varmes op og i det rigtige gear og ikke mindst i rette stemning og synkronisere med hjernen først......nej, jeg har heller aldrig fået en succes ud af 30 minutter. Isoleret set, vil hele sex-afsnittet vare 30 min for at fuldføre den mindeværdige oplevelse til fulde. Insisterer man på massage først, så skal det også gøres ordentligt, og tager altså også sin tid. Den stakkels pige skal jo bruge tid på at få os i den rette stemning af velvære og mindfullness og hvad det nu ellers hedder....

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har kun haft super oplevelser med pim har været ved hende 4-5 gange.

alle gange til blow uden og sex med, og hun lever sig efter min mening rigtig godt ind i “legen”

har fået et lækkert blow efter fulgt af sex, og med afslutning i munden.

så jeg har intet at sætte på hende overhovedet .

Skrevet

Jeg kan heldigvis heller ikke genkende trådstarters oplevelse. 
Var forbi PIM i sidste uge. 

Hun ser rigtigt godt ud, som billederne også indikerer. Dejlig krop. Var sød og venlig. 
Rigtigt godt blow og sex. Og med fin afslutning i munden. 

Jeg kommer helt sikkert igen. 

Nu da stærkt savnede Tina ikke er aktiv, så er Pim et godt valg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.