dickens 651 Skrevet 24. Oktober, 2024 https://annoncelight.dk/showad/409994 Skulle tæt på Horsens i andet ærinde og så at Tulip nu var i Aarhus så skulle lige forbi. Det fortrød jeg ikke hun var meget klar i dag hun kunne ikke vente med og give hj/bj under massage så ret hurtigt var der facesitting på menyen hun har en lækker pussy. Om i 69 hvor hun drypper olie mellem ballerne, ret frækt så tungen godt på arbejde i pussy og fingeren ind anal hvilket hun helt tydeligt er vild med, sindsyg lækkert og hun guffer bare godt så store problemer med at det ikke skal gå for hurtigt hvilket det gjorde og hun sluger bare det hele og sutter den helt tom. Virkelig en dejlig oplevelse storthumps up. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 496 Skrevet 28. November, 2024 Jeg har besøgt Tulip to gange og må give andre anmeldere ret i, at hun er et rigtig frækt bekendtskab. Tulip er sød og behagelig at snakke med og har en fin humor, hvilket jeg sætter pris på. Og nem at lave aftaler med. Mine besøg er startet med (udmærket) massage, som langsomt har centreret sig mere og mere omkring mit underliv. En fræk finger i baldesprækken og en hånd ind mellem benene. Flere frække, glatte fingre, som leger med min røv og snart prostata-masserer mig dybt mens min pik bliver malket med lange håndbevægelser. Resultatet udebliver ikke Derefter mere afslappende massage og så om på ryggen. 10 minutter tidligere ville jeg have forsvoret det muligt, men inden længe er hun i gang igen med tunge og læber om min pik, som igen har vokset sig stor, og fingre som masserer mellemkødet. Jeg gør hende smilende opmærksom på, at jeg ikke er sikker på, at det vil lykkes .. og afleverer alligevel i hendes mund få minutter senere. Tulip har det frække håndelag. Faktisk får hun mig på mærkerne til tredje gang, men det havde vist krævet lidt mere end den afsatte time at nå i mål Lejligheden i Aarhus blev på daværende tidspunkt delt med to andre piger, og jeg fik fremprovokeret et par fnis og påtagede hvin, da jeg med halvfed stavrer gennem lejligheden mod en mikroskopisk brusekabine. Absolut anbefalelsesværdigt besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 88 Skrevet 29. November, 2024 Hvor i Aarhus er vi ca.? Og prisniveau? Lyder jo rigtig godt☺️. Tak, NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 496 Skrevet 2. December, 2024 Ikke langt fra Botanisk Have. Standard-priser, hvis du sammenligner med udenlandske GP .. måske lidt over, hvis du sammenligner med Thai Massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tornskade 41 Skrevet 21. December, 2024 Jeg kan fuldt tilslutte mig, at Tulip er et besøg værd -- hun er min favorit i Aarhus i øjeblikket. Jeg besøgte hende forleden til en time. Først en tur under bruseren (hvor der er god plads i hendes nye sted), hvor Tulip sørgede for at jeg var ren, og så på lagnerne i gang med en 69. Herefter samleje i flere stillinger, indtil jeg tog en pause. Efter lidt massage, gav Tulip mig en langt edging blowjob, hvorefter vi afsluttede med samleje, lidt mere massage og et afsluttende bad. Hun er fræk, sød og behagelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansenårhus 7 Skrevet 1. Januar tornskade skrev, den 21.12.2024 at 21:51: Jeg kan fuldt tilslutte mig, at Tulip er et besøg værd -- hun er min favorit i Aarhus i øjeblikket. Jeg besøgte hende forleden til en time. Først en tur under bruseren (hvor der er god plads i hendes nye sted), hvor Tulip sørgede for at jeg var ren, og så på lagnerne i gang med en 69. Herefter samleje i flere stillinger, indtil jeg tog en pause. Efter lidt massage, gav Tulip mig en langt edging blowjob, hvorefter vi afsluttede med samleje, lidt mere massage og et afsluttende bad. Hun er fræk, sød og behagelig. Hvor det nye sted? privat eller klinik? lyder som en god behandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg