Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.

for mange år siden (nok 15-20 år) havde jeg en fræk oplevelse med en lille thaipige der masserede i lårkort kjole. Hun kravlede rundt på mig mens jeg lå på maven, og jeg kunne dermed mærke hendes varme lår flere steder på kroppen.

da jeg blev vendt om på ryggen, masserede hun fra hovedsiden og satte et knæ på hver side af mit hoved for at nå ned på maven. Derved havde jeg frit udsyn op under nederdelen, hvor trusserne fint dækkede for det hellige. Jeg så det samtidig som en invitation, og kyssede hendes lår og fisse, hvilket selvfølgelig førte tilbud om fuld pakke med sig, som var helt fantastisk.

jeg har ikke siden oplevet nogen piger massere sådan på eget initiativ, og har været for genert til direkte at bede om det ved bestilling.

øer jeg mon heldig at nogen har oplevet noget tilsvarende og kan guide mig det rigtige sted hen?

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, for 38 minutter siden:

Kunne jeg måske godt, men hvor er du fra rent geografisk? Taler vi om jylla

Den ligger under Sjælland/København - så mit bedste bud er Sjælland :) 

Skrevet
Allerhelst Thai skrev, for 16 minutter siden:

Den ligger under Sjælland/København - så mit bedste bud er Sjælland :) 

Korrekt, det er mig der er kommet forkert i byen ;-)  Ellers ville jeg gerne hjælpe, men mit kendskab till kvinderne på sjælland er begrænset ;-) God dag til dig "Allerhelst Thai"

Skrevet
  • Author
FrækMøstjylland skrev, for 5 minutter siden:

Korrekt, det er mig der er kommet forkert i byen ;-)  Ellers ville jeg gerne hjælpe, men mit kendskab till kvinderne på sjælland er begrænset ;-) God dag til dig "Allerhelst Thai"

@FrækMøstjylland

Jeg er villig til at køre på tværs af landet for den rette, så hvis du kender en Thai som praktiserer dette i enten Jylland eller på Fyn er det bare et spørgsmål om at planlægge turen med ladning af bilen. 
Faktisk underligt at jeg på så mange år ikke er stødt ind i andre piger der har valgt at gøre dette, hvis de er blandt de mange der tilbyder massage, og langsomt og tilfældigt pirrer én til at tilkøbe ekstra, uden at blive for direkte.

Skrevet

Jeg har været et par gange hos Dada i Thai Smile i Buddinge. Hun er ikke nogen vårhare, men hun har altid lavet den der med at kravle op på briksen i hovedenden og have et knæ på hver side af hovedet. Husker tydeligt hvor ophidsende det var første gang jeg mærkede varmen fra hendes ben på mine ører … 

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 5 timer siden:

Mig som kunne have sværget, at Tørring ligger i Jylland. ;-)

ja men tråd starter skriver at han er villig til at køre efter det rigtige, derfor  valgte jeg at gøre opmærksom på Daw

Skrevet
  • Author
The Lover Boy skrev, for 6 timer siden:

Dillermand skrev, for 6 timer siden:

Ying i Næstved 

Hun ser rigtig sød ud, og hvis hun samtidig masserer i den korte kjole nederdel og sætter sig i hovedenden, vil min drøm blive indfriet og kvitteret med en anmeldelse.

LiderligL skrev, for 10 timer siden:

Du kan prøve at kontakte Daw Thai massage hun kan godt lide kort nederdel

https://annoncelight.dk/showad/230662

Når jeg skal til Jylland næste gang, skal Daw også prøves igen, hvis hun har ændret sig. 
Har besøgt hende for en del år siden, og dengang kravlede hun ikke rundt på én.

NilleAlle skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været et par gange hos Dada i Thai Smile i Buddinge. Hun er ikke nogen vårhare, men hun har altid lavet den der med at kravle op på briksen i hovedenden og have et knæ på hver side af hovedet. Husker tydeligt hvor ophidsende det var første gang jeg mærkede varmen fra hendes ben på mine ører … 

mener også at have besøgt Buddinge engang, men kan ikke huske om det var Dada der var der dengang.

Tusind tak for input. 

Skrevet
Ronaldo skrev, for 13 timer siden:

@FrækMøstjylland

Jeg er villig til at køre på tværs af landet for den rette, så hvis du kender en Thai som praktiserer dette i enten Jylland eller på Fyn er det bare et spørgsmål om at planlægge turen med ladning af bilen. 
Faktisk underligt at jeg på så mange år ikke er stødt ind i andre piger der har valgt at gøre dette, hvis de er blandt de mange der tilbyder massage, og langsomt og tilfældigt pirrer én til at tilkøbe ekstra, uden at blive for direkte.

Det er min erfaring at man kan få dem til alt hvad  "hjertet" begærer - det er blot et spørgsmål om eget initiativ , samt ussel mammon ,...

Dette er uanset om man vælger en erfaren kvinde, eller en lækkerbisken af en ung tøs. 

Ofte stiller jeg krav til deres outfit  inden vi mødes  - så er linjen for mine hensigter ligesom lagt klart frem - f.eks.:

1. Kort minikjole

2. Højhælede sko / stiletter. 

3. Ingen trusser

Jeg kan i den forbindelse oplyse at jeg har haft utallige oplevelser med Thaier  - unge, som lidt ældre, og lystigt boltret mig i deres eksotiske attributter, så selv fanden blev misundelig.

Og Thai Pigerne - de fik fuld valuta for pengene, og i følge deres liderlige stønnen, endnu en god oplevelse med erfaren og Thai-elskende Farang.

Redigeret af Pussy Lover

Skrevet
LiderligL skrev, for 3 timer siden:

ja men tråd starter skriver at han er villig til at køre efter det rigtige, derfor  valgte jeg at gøre opmærksom på Daw

Forslaget var også bedre end mit. B)

Der er en del der masserer i lårkort.  Ipip har jeg, blandt andre, selv oplevet det med. 
Det er da helt sikkert en del af strategien om mersalg. Og lige der er vi blot mennesker. 

Skrevet
  • Author
Pussy Lover skrev, for 46 minutter siden:

Det er min erfaring at man kan få dem til alt hvad  "hjertet" begærer - det er blot et spørgsmål om eget initiativ , samt ussel mammon ,...

Dette er uanset om man vælger en erfaren kvinde, eller en lækkerbisken af en ung tøs. 

Ofte stiller jeg krav til deres outfit  inden vi mødes  - så er linjen for mine hensigter ligesom lagt klart frem - f.eks.:

1. Kort minikjole

2. Højhælede sko / stiletter. 

3. Ingen trusser

Jeg kan i den forbindelse oplyse at jeg har haft utallige oplevelser med Thaier  - unge, som lidt ældre, og lystigt boltret mig i deres eksotiske attributter, så selv fanden blev misundelig.

Og Thai Pigerne - de fik fuld valuta for pengene, og i følge deres liderlige stønnen, endnu en god oplevelse med erfaren og Thai-elskende Farang.

Jeg ved godt at jeg bare kunne spørge dem om de ville iklæde sig dette forud for mødet og så kravle op i hovedenden når maven skal masseres.

Jeg har det bare bedst, hvis det var noget der skete uden at man skal bede om det. 
Det kan nok bedst sammenlignes med at man også hellere vil have et uopfordret kompliment af chefen, end at skulle spørge om hvad han synes om måden jeg har klaret en specifik opgave på.

Dinner_at_the_y skrev, for 43 minutter siden:

Der er en del der masserer i lårkort.  Ipip har jeg, blandt andre, selv oplevet det med. 
Det er da helt sikkert en del af strategien om mersalg. Og lige der er vi blot mennesker. 

Det er fint de masserer i lårkort, men de må også meget gerne kravle op på briksen i hovedenden med et ben på hver side af hovedet, så man kan fornemme mærke og måske smage på sagerne.

Dette er en gratis opfordring til alle GP der tilbyder massage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.