Hop til indhold

VICA at Pussy Galores?

Featured Replies

Skrevet

Hej bröder!

Tänker mig en tur till PG i höst! Och funderar på VICA eller kanske Christine Dahl? Ni som har varit där…Om man bara får en chans den närmsta tiden..Vem ska jag gå för? Och varför?

Skrevet

hvis du giver bare lidt præferencer ift. hvad du er til så kan det være du får et brugbart svar og ikke bare en popularitets konkurence 

Skrevet

Vica er en vidunderlig maneater.

Det bliver ikke bedre i min optik :wub:

Skrevet

De er meget forskellige, begge meget dejlige kvinder.

Så kommer an på dine præferencer, før jeg kan sige hvem der passer bedst til dig.

Skrevet

Jeg har mødt begge to men som skrevet ovenover så er det to forskellige kvinder som begge er førsteklasses oplevelser. 

Hvem af dem du skal vælge @Thorell77 kommer an på hvad det er du søger mere end noget andet så kom ud med hvad du søger, ønsker og går efter først. 

Skrevet
  • Author

Japp…att få slikka är ett måste för mig, och gärna att GP:n uppskattar det…gärna också lite kyssar. Och sedan är det topp om hon är aktiv och och engagerad och att det blir mer åt PSE-upplevelse efterhand…

Skrevet

Jeg har selv længe overvejet Vica - især beskrivelsen af hende som værende en maneater vækker min interesse. Af en eller anden grund minder hun mig om Luca fra Seductiongirls, først og fremmest på grund af de store, naturlige bryster. Jeg har haft nogle virkelig vilde ture med Luca, og jeg håber, at Vica kunne gøre det samme for mig. Jeg er til helt vanilla sex, men til den hårde side, hvor jeg går grundigt til pigen, hvilket har været perfekt med Luca.

Skrevet
Thorell77 skrev, for 6 timer siden:

Japp…att få slikka är ett måste för mig, och gärna att GP:n uppskattar det…gärna också lite kyssar. Och sedan är det topp om hon är aktiv och och engagerad och att det blir mer åt PSE-upplevelse efterhand…

VICA

Skrevet
Morabito skrev, for 4 timer siden:

Jeg har selv længe overvejet Vica - især beskrivelsen af hende som værende en maneater vækker min interesse. Af en eller anden grund minder hun mig om Luca fra Seductiongirls, først og fremmest på grund af de store, naturlige bryster. Jeg har haft nogle virkelig vilde ture med Luca, og jeg håber, at Vica kunne gøre det samme for mig. Jeg er til helt vanilla sex, men til den hårde side, hvor jeg går grundigt til pigen, hvilket har været perfekt med Luca.

Det kan du roligt begive dig ud i.

Der er mange lighedspunkter og så er de samtidig hver deres oplevelse.

Hvis du forstår at slikke og tænde Vica, så bliver det hverken vådere eller vildere.

Skrevet
Thorell77 skrev, for 13 timer siden:

Så tænker jeg og så at Vica er et match for dig

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, den 24.10.2024 at 23:45:

Så tænker jeg og så at Vica er et match for dig

Takk Dillermand och alla andra! Då blir det VICA!..såg en trist situation här på forumet för en annan kunde men det var väl kanske mest problem med teledama och bokningen. Så jag kör på! Rapport kommer…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.