Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

er der nogen der har nyt om dette sted, de havde på et tidspunkt en flot mørk pige på stedet som ydede en god service.

er der nogen der kender til stedet i dag og hvordan er det med det ekstra, ejeren på stedet plejer ikke selv at give noget ekstra, men det kan jo selvfølgelig havet ændret sig. 

eller er der andre steder i Randers i kan anbefale.

det er længe siden man har set en god anmeldelse fra et sted i Randers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Al Capone

Hej

er der nogen der har nyt om dette sted, de havde på et tidspunkt en flot mørk pige på stedet som ydede en god service.

er der nogen der kender til stedet i dag og hvordan er det med det ekstra, ejeren på stedet plejer ikke selv at give noget ekstra, men det kan jo selvfølgelig havet ændret sig. 

eller er der andre steder i Randers i kan anbefale.

det er længe siden man har set en god anmeldelse fra et sted i Randers.

Den mørke pige er væk og du har ret i at ejeren ikke giver ydelser. Har fået "Tantra" af ejeren, meget intim massage af pikken. Jeg måtte ikke komme af det, måtte vente på før nævnte mørke pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

er der slet ingen der ved hvordan stedet er i dag, eller er der slet ingen der besøger stedet.

Syntes jeg savner et ordentlig sted i Randers, hvor der er smukke Thaipiger, og hvor massagen er god, men også hvor der er mulighed for ekstra ydelser.

syntes at de gamle steder er ved at være noget slidte, det samme med pigerne samme steder, de er efterhånden også meget slidte. er der slet ingen der ved om nogle nye steder og hvordan det er de steder.

jeg vil også gerne vide mht. Isann, om der er noget nyt om dette sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HEJ MONTY. JEG GIVER DIG RET.  Det er småt og "sølle" med hensyn til de unge og flotte thai piger i Randers. Bevares : Lanna giver god massage og er bestemt berørings-venlige, men de yngre thai piger er som forduftet fra byen.  Jeg skal nok skrive en anmeldelse fra byen, når jeg den kommende weekend vil gøre et forsøg igen. Dog er Lanna, Jiramon, Bangkok, Ban Chiang og den på hjørnet af kirkegade og St voldgade ell V. Kirkestræde, for længst slettet af min private liste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

At de unge fordufter fra Randers, Århus osv skyldes sikkert at priserne er højere i Kbh. En fuldpakke koster 1000 i Århus, men 1500 i Kbh.

Pigen får 60% af beløbet, så det er ikke svært at gætte hvor hun helst vil arbejde.

Personligt kan jeg nu bedst lide de lidt ældre, der 100% ved hvad de gør, og hvad de skal gøre.

Men unge thaipiger under f.eks. 25 fndes stort set ikke i Århus, og åbenbart heller ikke i Randers.

Dog er der en slank pige på Chabe i Århus jeg vil tippe til under 25.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Al Capone

HEJ MONTY. JEG GIVER DIG RET.  Det er småt og "sølle" med hensyn til de unge og flotte thai piger i Randers. Bevares : Lanna giver god massage og er bestemt berørings-venlige, men de yngre thai piger er som forduftet fra byen.  Jeg skal nok skrive en anmeldelse fra byen, når jeg den kommende weekend vil gøre et forsøg igen. Dog er Lanna, Jiramon, Bangkok, Ban Chiang og den på hjørnet af kirkegade og St voldgade ell V. Kirkestræde, for længst slettet af min private liste.

Er spændt på hvem der er tilbage i Randers ud over Rosa, Kat og de danske piger. 

Redigeret af Al Capone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest prinss

Så Kat tror jeg blev hentet af en noget fedladet mand i går. De så begge triste ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er spændt på hvem der er tilbage i Randers ud over Rosa, Kat og de danske piger. 

Pranthip har fået en ny yngre sag på ca 30-35

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Al Capone

Så Kat tror jeg blev hentet af en noget fedladet mand i går. De så begge triste ud.

Han satte klistermærker med navn osv på vinduet i dag

Med stavefejl. Typisk Randers. Ved at det kunne være en tanke fejl. Men alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han satte klistermærker med navn osv på vinduet i dag

Med stavefejl. Typisk Randers. Ved at det kunne være en tanke fejl. Men alligevel

Hvad stod der dog på dette klistermærke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Al Capone

Hvad stod der dog på dette klistermærke?

Navn tlf og hvad det er godt for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...