Hop til indhold

Sindy Herning

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Sindy til en halv times hygge i Herning med kys og super fransk.

Sindy er super sød og humoristisk. Da jeg blev lukket ind, blev jeg vist i værelset hvor det hele skulle foregå og så forsvandt Sindy et stykke tid, syntes det virkede som lidt lang tid og tænkte, hvad laver de egentlig når de gør det, udover at lægge pengen et sted.

Da hun kom tilbage startede vi med at kysse stående, hun virkede lidt distanceret men blødte dog hurtig op. Derefter et rigtig godt blowjob og så skulle jeg ned og smage på hende og hun smager jo himmelsk både i det forreste og bagerste hul. Efter slikkeriet lege jeg med hendes dildo i hende og hun fik en lækker orgasmer og hendes safter smagte helt fantastisk. På med kondomet og så kneppe i forskellige stillinger og så facesite, hvilket var fantastisk at smage hullerne på skift. Så et blowjob mere og til sidst på med gummi og kneppe hende til udløsning. Under hele forløbet var der rigelig kys og der blev ikke sagt nej til at jeg måtte røre og slikke hvor jeg havde lyst.

Måske skal jeg besøge Sindy igen, det er dog en minus for mig at hun ikke giver Golden shower, men hun sagde at det kunne hun ikke. Hun havde prøvet et par gange hvor det ikke lykkes.

https://annoncelight.dk/showad/385450 

• 1 month later...
Skrevet

Nogen ide om hvornår hun kommer igen?

Skrevet
Gueste skrev, den 26.11.2024 at 20:31:

Nogen ide om hvornår hun kommer igen?

9/12 så vidt jeg husker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.