Hop til indhold

FAKE Gorgeous Mellina

Featured Replies

Skrevet

Jeg så lige at Gorgeous Mellina, havde slukket for muligheden for at anmelde på Nympho.
Gorgeous Mellina GFE/PSE/AMAZING OWO | Sex og Massage og BDSM i Frederiksberg C

Jeg ved godt der har været anmeldelser af hende herinde der advare, som jeg også kommenterede på, men de ligger efterhånden langt nede. 

Jeg så dem f.eks. ikke før jeg bookede tid:( 

Så her kommer en mere for god ordens skyld:

Hun ligner ikke pigen på billederne. Som i overhovedet ikke. Hun er virkelig sød at snakke med, men er meget buttet. Nærmere 75-80 kg. Langt fra de 56 hun skriver i annoncen. 
Desuden havde jeg betalt for Økoblow, som hun så annullere fordi hun synes hun kunne give et bedre blowjob med kondom!? Jeg holdt gode miner, men det var svært. 

Jeg havde bestilt en time, men fik kun kæmpet mig igennem en enkelt udløsning, da jeg virkelig ikke tænder på tykke piger. Hun gav lidt massage og jeg var ude igen efter ca. 40 min.  

Stor stor skuffelse. 

Skrevet
Hefner skrev, for 29 minutter siden:

men er meget buttet. Nærmere 75-80 kg. Langt fra de 56 hun skriver

Jeg havde vendt om og var gået igen…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author

Det skulle jeg så meget have gjort, men som sagt, så var hun meget sød at tale med og jeg var meget liderlig. Og jeg opdagede først hvor slemt det stod til da hun havde taget tøjet af. Men jo, jeg har forbandet mig selv langt væk for at stå og betale selvom jeg jo godt kunne se den var gal. Nogengange fryser jeg, som et rådyr i en lyskegle , når sådan noget sker. 
Det er også derfor jeg skriver herinde igen for at advare. Jeg vil gerne spare andre for den oplevelse. 

Skrevet

Øv øv øv for alt fake.

Tak for advarslen.

Skrevet

Ja - tak for advarslen - havde hende på listen ... Hvor er det godt med dette Forum - på godt og dårligt ...

Skrevet
Hefner skrev, den 23.10.2024 at 12:53:

Desuden havde jeg betalt for Økoblow, som hun så annullere fordi hun synes hun kunne give et bedre blowjob med kondom!?

Haha. Måske er du ikke så erfaren endnu, men det der er jo helt godnat: I har aftalt ekstra og du har betalt ekstra, men så synes hun, at det bliver bedre uden ekstra? I den situation ville jeg stoppe og bede om tilbagebetaling af fuldt beløb. Jeg har prøvet præcis det samme med at betale for kys, som hun så ikke ville. Derfor opdagede jeg det også med det samme, inden tøjet kom helt af, og så er det selvfølgelig lettere at stoppe.

Tak fordi du deler det for mig ultimative argument for at styre uden om. Men du virker også lidt nidkær, for du har allerede skrevet din omtale med to indlæg 7. oktober så det virker først og fremmest som ren hævnlyst nu, for du har vel næppe været så dum at besøge hende igen?

I det mindste tilføjer du nu nye oplysninger om dit besøg for 3 uger siden, men i de andre tråde er der også andre diskussioner, fx om pigerne på stedet lave bait and switch, så en anden gp tager en kunde, fra en kollega. En af de andre er hende her, som kunne passe på at være tyk, for @nicey kunne jo ikke genkende problemet med, at den Mellina, som han mødte var så langt fra billederne i fx vægt:

https://nympho.dk/n19047/6594/queen-medeya

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Bebop skrev, den 26.10.2024 at 12:12:

I det mindste tilføjer du nu nye oplysninger om dit besøg for 3 uger siden, men i de andre tråde er der også andre diskussioner, fx om pigerne på stedet lave bait and switch, så en anden gp tager en kunde, fra en kollega. En af de andre er hende her, som kunne passe på at være tyk, for @nicey kunne jo ikke genkende problemet med, at den Mellina, som han mødte var så langt fra billederne i fx vægt:

Dyb indånding...

Jeg mangler bestemt ikke erfaring. Men flot hvis du altid evner at beskytte dig mod alle dårlige oplevelser.

I den anden tråd svarede jeg også på det med bait n' switch. Det er mit klare indtryk at det ikke er tilfældet. Mellina var som sagt meget sød og sympatisk, men hun tiggede mig om at skrive en positiv anmeldelse af hende herinde. Jeg tror ganske enkelt  @nicey  lod sig overtale? Det skrev jeg også i den anden tråd. 

Det har abolut ikke noget med hævnlyst at gøre. Super mærkeligt at skrive, når jeg lige i indlægget forklare hvorfor jeg startede en ny tråd. Hviket at dømme efter svarene også har reddet mindst én fellow bandit fra at komme galt afsted. Faktisk bryder jeg mig slet ikke om at skrive noget dåligt om pigerne overhovedet. Så det er lidt af en overvindelse at gøre det. 

Det undrer mig lidt med dem politimandsopførsel jeg oplever fra andre brugere af forummet. Jeg skriver udelukkende herinde for at give lidt igen, fra de gange jeg er blevet reddet fra dårlige oplevelser af det her forum. Er det fordi du føler ejerfornemmelser? Hvorfor den aggrressive tone? 

Resultatet bliver bare at forummet mister bidrag og folk holder deres oplevelser for sig selv. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Hefner skrev, den 5.11.2024 at 22:58:

Men flot hvis du altid evner at beskytte dig mod alle dårlige oplevelser.

Åh, undskyld. Det var ikke sådan ment, som om du var dum eller naiv eller noget. Jeg skrev netop "måske", men jeg kan godt se, at min måde at skrive på kan misforstås, når jeg samtidig giver et eksempel på at jeg kom ud af en aftale med snyd.

Hefner skrev, den 5.11.2024 at 22:58:

Det har abolut ikke noget med hævnlyst at gøre. Super mærkeligt at skrive, når jeg lige i indlægget forklare hvorfor jeg startede en ny tråd.

Det er ikke en legitim grund at skrive det samme igen, bare fordi ens tidligere indlæg ligger lang nede i forum. Så ville forum jo blive oversvømmet. Så det er sådan set din adfærd, der er super mærkelig. Ingen andre gør det.

Sorry, skriver det her for at nye brugere ikke hopper på trenden. Skal nok stoppe med kommentarer i tråden.

• 3 months later...
Skrevet
  • Author
GennemsnitligJoe skrev, for 4 timer siden:

Hun er tilbage igen og med nogle virkelig gode billeder hvor hendes krop står skarpt… kan hun have tabt sig? ;)

Samme billeder og de er IKKE af den piger man får besøg af. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.