Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have efterlyst Eva herinde og ikke fået svar valgte jeg at tage chancen med et besøg igår, og vil bruge det som anledning til min første anmeldelse herinde og ikke kun læse andres.

https://annoncelight.dk/showad/412009

Da jeg kom til huset, der er en gammel faldefærdig bygning, og stod ved hoveddøren, kom der en ung mand omme bag fra huset og spurgte om jeg skulle besøge pigerne. Han var på vej væk, men vidste mig alligevel vej til den rigtige dør på bagsiden. Jeg tror måske at han bor i opgangen.

Både den situation og da jeg kom op til pigerne fik mig til at tænke på noget der kunne være fra den første Olsen-banden film eller Huset på Christianshavn. Og det var egentlig meget sjovt at opleve. Den unge mand virkede heller ikke fordømmende på nogen måde.

Lejligheden virker også som noget fra en anden tid, men er egentlig meget hyggelig men bære præg af rygning. Jeg er ikke ryger og var ikke generet af det.

Eva er nok nærmere 58 end de 48 som der står i annoncen. Og hendes krop er heller ikke noget at skrive hjem om. Hygiejnen er i orden hos hende.

Til gengæld var hun sød og mega fræk at være sammen med, når man lige vender sig til hendes sexsnak der virkede kunstigt i starten. Jeg kunne ikke koncentrere mig om at slikke hendes fisse pga det, men da jeg opdagede at hun bare snakker sådan og det er naturligt for hende blev det fint, og det var egentlig også en god måde at lære at kommunikere om ens ønsker og lyster på.

Jeg var kommet for at prøve oral efter anal, men endte med noget helt andet og måske bedre. Jeg ved stadigvæk ikke hvordan oral efter anal er. Men det jeg fik prøvet hos Eva, og det skete bare naturligt i løbet af besøget, var en smag på at smerte kan være godt :)

Det var ikke den store spanking omgang eller lignende, men Eva fangede hurtigt at hun godt kunne gå lidt til mig med f.eks bid i mine brystvorter og pungen og kuglerne. Hun var dygtig til at mærke efter hvor hårdt hun kunne gøre det og det har bestemt givet mig lyst til at udforske mere af den blide smerte, som jeg vil kalde det hun lavede.

Jeg endte med at facefucke hende hårdt og komme i hendes mund. Hun opfordrede mig også flere gange til at holde bedre fast i hendes hoved og virkelig tage styringen.  Så hun er både til at tage styringen men også give den fra sig.

Her dagen efter ved jeg ikke, om jeg vil besøge hende igen. Men det er ligeså meget fordi der er et par andre gp'er som jeg hellere vil (gen)besøge, men på den anden side kan det også friste at besøge Eva igen og udforske mere af det med smerte og sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...