Hop til indhold
elskeren

Nogen der har prøvet BOBBIE

Recommended Posts

Lytter lige med her...

Det er kjeg glad for du oplyser. Jeg hader hemmelig aflytning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on Bebop, var det nødvendigt?? Du har da været her så længe at du udemærket ved hvad der menes med det, og at det bruges ofte når man gerne vil følge med i udviklingen i et indlæg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on Bebop, var det nødvendigt?? Du har da været her så længe at du udemærket ved hvad der menes med det, og at det bruges ofte når man gerne vil følge med i udviklingen i et indlæg...

 

Det er en uskik og helt overflødigt at skrive i en tråd at man følger tråden, når man istedetfor bare kan trykke på knappen i højre hjørne og automatisk blive informeret om nye indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er en uskik og helt overflødigt at skrive i en tråd at man følger tråden, når man istedetfor bare kan trykke på knappen i højre hjørne og automatisk blive informeret om nye indlæg.

Nix, din glade gris.

Det viser at andre end trådstarteren er intereserede. Dermed anspores flere måske til at svare. Ikk??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, din glade gris.

Det viser at andre end trådstarteren er intereserede. Dermed anspores flere måske til at svare. Ikk??

 

Stadig en uskik og overflødigt - man kan nemlig i højre hjørne også se, hvor mange og hvem, der følger et emne  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Åhh du gris. Det er der sgu da ingen der ser ;)

Bliver man så ikke tæppebombet med mails om at nu er der et nyt indlæg i denne tråd? Det gider jeg sørme ikke.

Nok om det, du må bare bide i tastaturet når jeg skriver at jeg følger med - beklager, men jeg vil ej føje dig i dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke problemt med at nævne at man også er interesseret i en efterlysning eller anden tråd??

 

Det er et problem, når der er flere - og som regel de samme, der hele tiden skal gøre opmærksom på at de følger en tråd, fremfor at bidrage med noget relevant  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Følger man en tråd som denne, er det jo fordi man gerne vil vide mere, for senere at bidrage. Man kan ikke bidrage, når man ikke ved noget-vel.

Gammel Rotte skriver sgu da mange gode indlæg om sine besøg mv.

Helt generelt har du til dels ret i at der er enkelte der altid kommer med bemærkninger i specielle sammenhænge, men lige her skyder du og Bebob forbi. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh du gris. Det er der sgu da ingen der ser ;)

Bliver man så ikke tæppebombet med mails om at nu er der et nyt indlæg i denne tråd? Det gider jeg sørme ikke.

 

Det er ellers ret nemt at se - og du kan bare indstille, hvordan du vil informeres om nye indlæg. Men det er mærkeligt at du f.eks. ikke vil tæppebombes med mails, om at der nu er et nyt indlæg i en tråd, men du vil gerne at alle folk skriver at de lytter med - er det ikke lidt selvmodsigende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger man en tråd som denne, er det jo fordi man gerne vil vide mere, for senere at bidrage. Man kan ikke bidrage, når man ikke ved noget-vel.

Gammel Rotte skriver sgu da mange gode indlæg om sine besøg mv.

Helt generelt har du til dels ret i at der er enkelte der altid kommer med bemærkninger i specielle sammenhænge, men lige her skyder du og Bebob forbi. ;)

 

Så vidt jeg kan se har ikke engang Gammel Rotte (som jeg også synes skriver mange gode indlæg) gidet trykke på knappen om at han vil følge denne tråd (som nok burde have været ført i generel debat) - så hvordan vil han holde sig informeret om nye indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg gider ikke få en mail hver eneste gang der er et nyt indlæg. Jeg følger nye indlæg ved at benytte funktionen - nye indlæg - jeg ikke har læst :)

Der er intet selvmodsigende i det jeg srkiver. Hvis du kan huske, så skrev jeg at man skriver at man "følger med", for at inspirere dem der ved noget, til at skrive. Jo flere man kan gøre glade med sine oplysninger, jo større sandsynlighed er der for at man skriver-er min overbevisning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Elskeren.

 

Ja, du stiller dit spørgsmål under efterlysning, korrekt :wink:

Hvad skal man så finde på at spolere tråden med??

Synd for dig, ja , du får et par svar om din interesse for BOBBIE,

Nogle som deler den.

Men så starter det igen, igen :eek:

Burde nogle af de`Herre ikke have oprettet et indlæg under "DEBAT"

 

Er det bare mig?????

 

Held og Lykke med din forespørgelse, håber at du får

noget posetivt ud af den :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke få en mail hver eneste gang der er et nyt indlæg. Jeg følger nye indlæg ved at benytte funktionen - nye indlæg - jeg ikke har læst :)

Der er intet selvmodsigende i det jeg srkiver. Hvis du kan huske, så skrev jeg at man skriver at man "følger med", for at inspirere dem der ved noget, til at skrive. Jo flere man kan gøre glade med sine oplysninger, jo større sandsynlighed er der for at man skriver-er min overbevisning.

 

Nu er tråden alligevel spoleret, men er det ikke trælst at hvergang man tror, der er kommet noget nyt og relevant i en tråd, så er det bare folk, der vil gøre opmærksom på at de også følger tråden? Så er det da enklere, mere diskret og ikke mindst høfligt overfor andre brugere at trykke på >"følg dette emne"  knappen - og så automatisk få besked om nye indlæg - man kan jo altid slå den fra igen  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis vi to skal snakke os til enighed over fadøl om dette emne, bliver vi meget fulde ;)

Jeg lukket sagen herfra med tak for god ro og orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...