Hop til indhold

karaktergivning af glædespiger

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne bede ledelsen af Eroguide overveje, om ikke det skal forbydes div. anmeldere af

glædespiger at give karakterer for deres oplevelser. Dels fordi jeg finder det uværdigt for

pigerne, og dels fordi journalister, kønsdebattører, prostitutionsmodstandere og politikere

med flere, der kigger med her, kan bruge det som argument for, at brugere af glædespiger har

et råt og afstumpet kvindesyn.

Skrevet

hvordan skal de så vurderes. god og dårlig er jo også en karakter. 

Skrevet

hvordan skal de så vurderes. god og dårlig er jo også en karakter.

Prosa er mere nøjagtigt og fortæller også om subjektiviteten i bedømmelsen.

Hvor tilfreds var du med karaktererne i din skoletid? Havde det ikke været mere konstruktivt med ord?

Skrevet

Jeg vil gerne bede ledelsen af Eroguide overveje, om ikke det skal forbydes div. anmeldere af

glædespiger at give karakterer for deres oplevelser. Dels fordi jeg finder det uværdigt for

pigerne, og dels fordi journalister, kønsdebattører, prostitutionsmodstandere og politikere

med flere, der kigger med her, kan bruge det som argument for, at brugere af glædespiger har

et råt og afstumpet kvindesyn.

Det er ikke noget jeg selv bruger, men kan se nogle bruger det, selv om de allerede i teksten har beskrevet både stedet, sexen og pigen mv. - det er vel mest brugt til at skabe et hurtigt overblik og jeg synes ikke det behøver opfattes som afstumpet - nogle gange ser man jo også at der afgives en karakter for pigens GFE faktor  :wink:  Nogle kan faktisk være meget mere rå og nedgørende i teksten - så skulle vi jo forbyde anmeldelser i det hele taget.

Skrevet

Vi vil ikke forbyde folk at give pigerne karakter eller skrive hvor stor gentagelsesfaren er som vi af og til ser også. Ellers er jeg enig med Jernsvinet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.